Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید زارع با اعلام این خبر گفت: با دریافت اخباری مبنی بر احتکار مواد غذایی در یکی از انبارهای شهر شیراز بازرسان این سازمان به برگزاری گشت مشترک بازرسی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و اطلاعات سپاه اقدام کردند که طی انبار مورد نظر که به احتکار مواد شوینده، انواع روغن خوراکی، برنج، شکر و قند پرداخته بود کشف و همه اقلام ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دراین انبار بیش از ۷ هزار عدد مواد شوینده و بیش از ۳ هزار عدد انواع روغن خوراکی کشف شده است در حالی که اکنون در بازار با کمبود عرضه روغن مواجه هستیم.

بر پایه اظهارات وی، مسئولان انبار یاد شده با استخدام نیرو، قیمت و تاریخ مصرف درج شده بر روی مواد شوینده‌ها را پاک می‌کردند تا قیمت و تاریخ مصرف جدید بر روی آنها درج کنند.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت فارس گفت: پرونده تخلف این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای صدور رأی و طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال و انبار و فروشگاه این شرکت تعاونی پلمپ شده است.

زارع با تاکید بر برخورد جدی با برهم زنندگان نظم بازار و محتکران و گرانفروشان از مردم خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا انبار مقادیر زیادی کالا در منازل موارد را از طریق تافن ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صمت فارس) اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

کد خبر 5065778

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید زارع احتکار شیراز ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا یوم الله 13 آبان محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام بارش باران مجلس شورای اسلامی هفته وحدت قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ محمد موسوی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۳۰ تخته پتو و ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
موسوی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌هایی کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد گفت: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است.
موسوی افزود: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان