Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:16:23 GMT

احداث بوستان در شهرک وصال منطقه ۱۹ در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۱۰۹

احداث بوستان در شهرک وصال منطقه ۱۹ در آینده نزدیک

شهردار منطقه ۱۹ گفت: عملیات عمرانی احداث بوستان جدید در شهرک وصال با هدف توسعه سرانه فضای سبز منطقه به‌زودی آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی توکلی با اشاره به فقدان بوستان در این شهرک و ضرورت احداث آن در راستای بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان و ارتقاء کیفیت محیطی محله اظهار کرد: این بوستان در  زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع جنب خیابان 20 متری جدیدالاحداث این شهرک احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، به‌زودی عملیات اجرای جدول و پیاده‌روسازی در این بوستان آغاز شده و پس از آن نیز با احداث فضای سبز و نصب ست‌های بازی و بدنسازی تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار منطقه 19 همچنین از ادامه عملیات بهسازی معابر شهرک وصال خبر داد و گفت: با اتمام عملیات پیاده‌روسازی، اجرای جدول و آسفالت معابر نیلوفر دو، سه و چهار، در حال حاضر نیز این عملیات به آماده‌سازی پیاده‌روها و  آسفالت لایه اول خیابان نیلوفر 5 رسیده است ضمن اینکه جدول‌گذاری این معبر نیز به اتمام رسید. 

توکلی با اشاره به صرف بیش از 1600 تُن آسفالت برای بهسازی نیلوفرهای یک تا چهار ادامه داد: طبق برآورد انجام شده نزدیک به 290 تن آسفالت نیز صرف بهسازی خیابان نیلوفر پنج خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی بوستان 180 هکتاری جنوب پایتخت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، افشین صالحی نژاد، صبح سه شنبه در بازدید از این شهرک در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی، با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می کند، اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی درمناسب ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا نمایند.

کد خبر 6093113

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد