Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای طرح محدودیت‌های تردد در شهرستان کرمانشاه به صورت همزمان با ۲۵ شهرستان دیگر کشور برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار اظهار کرد: از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۲ آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه سال جاری، ۱۹۰ تیم برای اجرایی شدن این طرح به کار گیری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اجرای طرح محدودیت‌های تردد در شهرستان مرکز استان ۷۸۳ نفر به کار گیری شده‌اند، افزود: در این مدت تعداد چهار نقطه اصلی و تعدادی نقطه فرعی توسط همکاران تلاشگر بنده پوشش داده شده است که در راستای اجرای این طرح تعداد هفت هزار و ۷۴۸ دستگاه خودرو به مبدأ عودت و تعداد خودروهای اعمال قانون شده ۲۱۳ دستگاه است.

جاویدان در ادامه از کنترل و نظارت بر هزار و ۷۰۹ واحد صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به صورت مستقل و مشترک با اصناف در این بازه زمانی خبر داد و یادآور شد: طی مدت زمان اجرای طرح محدودیت تردد، تعداد ۳۷۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بی توجهی به قوانین و مقررات صادره پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در این مدت به افرادی که فاقد ماسک بوده‌اند، ۲ هزار و ۲۲۶ عدد ماسک تحویل داده شده است.

وی از تعامل سایر دستگاه‌ها با پلیس قدردانی و تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز با پرهیز از ترددهای غیرضروری، پلیس را در اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی نمودند.

جاویدان از حمایت و پشتیبانی حداکثری و همه جانبه پلیس از مدافعان سلامت خبر داد و گفت: امنیت و سلامت ۲ مقوله مهم در زندگی بشری بوده که در فرمایشات بزرگان دین نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 5065738

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه محدودیت های کرونایی شیوع کرونا اصناف ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی یوم الله 13 آبان کرمانشاه بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام بارش باران مجلس شورای اسلامی هفته وحدت گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل

سردار وحید مجید درباره جزییات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئون اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضای ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضایی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و بقیه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ همچنان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعایر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش گسترده گزارش های این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرایم که موجب نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی  شده قطعاً در اولویت پلیس فتا است.

 رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • طرح پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور