Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس با تاکید بر اینکه سهامداران برای تمام کارهای مرتبط با سهام عدالت باید به سایت سازمان خصوصی‌سازی مراجعه کنند از مردم خواست از دادن اطلاعات خود به افراد ناشناس خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، طبق گزارش برخی از شهروندان در چند روز گذشته پیامکی با این محتوا «ارزش سهام عدالت شما چقدر است؟ تماس با شماره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... 0217070 از تلفن ثابت» دریافت کرده‌اند.

یکی از شهروندان که این پیامک را دریافت کرده می‌گوید: برخی از سهامداران سهام عدالت که اطلاعاتی زیادی در این زمینه ندارند با این شماره تماس گرفته‌ و اطلاعاتی که مربوط به کد بورسی و غیره بوده را در اختیار این افراد ناشناس قرار داده‌اند.  

عرضه کارت اعتباری با وثیقه گذاری سهام عدالت تا پایان آبانطرح جاماندگان سهام عدالت در نوبت بررسی است/ مشخص شدن منابع مالی طرحدارایی صاحبان سهام عدالت نصف شد

بابک دایی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم، با تاکید بر اینکه برای اطلاع از وضعیت سهام عدالت و تمام کارهای مرتبط با آن هیچ راهی به جز مراجعه به سایت سازمان خصوصی‌سازی و سایت سازمان بورس وجود ندارد، اظهار داشت: ارسال چنین پیامک‌هایی و دریافت اطلاعات شخصی افراد در مورد سهام عدالت کلاهبرداری و تخلف است و از طریق پلیس فتا قابل پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای  برای تغییر شماره تلفن، اطلاع از وضعیت سهام عدالت و تمام کارهای مرتبط با سهام عدالت باید به سایت سازمان خصوصی‌سازی مراجعه کنند و هیچ سایت و شرکت واسطی در این زمینه وجود ندارد از مردم خواست از دادن اطلاعات خود درباره سهام عدالت، کد بورس و غیره به افراد ناشناس خودداری کنند.  

دایی افزود: از چند روز گذشته برای کسانی که درخواست فروش سهام را ثبت کرده‌ و روند فروش سهام آنها طولانی شده امکان لغو و انصراف از فروش فراهم شده است.

انتهای پیام/422/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افراد ناشناس سایت سازمان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد