Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز شاهزاده خانم که از ماه اوت (مرداد) یعنی کم‌تر از چهار ماه پیش به آپارتمان خود در ناحیه هشتم تقسیم بندی شهری پایتخت فرانسه پا گذاشته بود پنجشنبه شب هنگام بازگشت به خانه متوجه تخلیه منزل و کیف‌های لوکس، خزهای شَنل و جواهراتی شد که کارشناسان مجموع آنها را به قیمت ششصد میلیون یورو ارزش‌گذاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یک فرد نزدیک به پرونده گفته است دزد یا دزدان بدون شکستن قفل و ایجاد خسارت بر در ورودی وارد آپارتمان محل سرقت شده‌اند که در خیابان جورج پنجم در نزدیکی خیابان شانزه‌لیزه واقع شده است.

به گفته منبع یاد شده، در این سرقت کاملا برنامه ریزی شده تعدادی ساک زنانهِ مارک «اِرمس» (شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس) به ارزش هر یک ۱۰ تا ۳۰ هزار یورو به همراه یک ساعت مچی مارک «کَارتیه»، تعدادی پالتوی خز با مارک «شَنل» و مقادیری جواهر دزدیده شده است.

مبلغ اعلام شده در خصوص ارزش کالاها و جواهرات ربوده شده تقریبی است و ارزش واقعی کلیه اشیا به سرقت رفته توسط کارشناسان در حال بررسی است.

شاهزاده سعوی که امولش به سرقت رفته و البته خبرگزاری‌ها نامی از وی نبرده‌اند یک زن ۴۷ ساله است که پس از مواجه شدن صحنه سرقت دچار شوک شده و اینک در بیمارستان بستری است.

دادستانی عمومی پاریس برای این پرونده تحقیقاتی را آغاز کرده و یگان ویژه مبارزه با سرقت در پلیس قضایی فرانسه را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

پلیس در تحقیقات اولیه به مردی شک کرده که شاهزاده خانم سعودی برای مدتی پذیرای وی در منزلش بود. این فرد گویا قبلا به دفعات به میزبان خود پیشنهاد کرده بود که کالاهای لوکس را به وی بفروشد اما صاحب خانه این پیشنهادها را رد کرده بود.

کد خبر 563232 برچسب‌ها پاریس عربستان حوادث جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پاریس عربستان حوادث جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو