Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، روز پنجشنبه(15آبان ماه)، هشتگ «برمدارتحول» ترند توییتر فارسی شد. 

سید مصطفی موسوی دبیرکل جمعیت شبکه ناظران اسلامی در این ارتباط در توییتر نوشت: «ترند شدن بر مدار تحول در اوج وقایع انتخاباتی آمریکا، یعنی همان که مولای ما فرمود: ترامپ انتخاب شود یا بایدن، به ما ارتباطی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علی جهانشاهی، معاونت امور نخبگان این جمعیت نیز در توییتر نوشت: «لشگر جوانان مومن و انقلابی باید وارد فضای مطالبه‌گری بشوند.»

همچنین در ادامه، کاربران دیگری نیز، با  هشتگ «برمدار تحول» به انتشار توییت‌های جداگانه پرداختند.

 

شبکه ناظران انقلاب اسلامی در تشریح این فعالیت مجازی خود آورده است: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دنباله مسیر افتخار آمیز به سوی آرمان های بلند انقلاب اسلامی را بر عهده ی جوانان قرار دادند و فرمودند که برای اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض، چشم امیدشان به جوانان است.

هر جوان مسلمان و انقلابی وظیفه دارد تا با شناخت نکات مد نظر ولی جامعه اسلامی، به سمت عملیاتی سازی آنها حرکت کند و اگر ولی جامعه دستوری دادند وظیفه جوانان انقلابی است که شیوه عملیاتی سازی آن دستورات را پیدا کنند،و عملیاتی سازی فرمایش ها و انتظار های ولی جامعه، لزوما نیاز مند شغل و پست های سازمانی، دولتی یا حاکمیتی نمی باشد. جوانان باید در نظر داشته باشند بدون پست و مقام نیز می توانند در هرجایگاهی تاثیرگذاری خود را داشته باشند.

از طرفی ترکیب نمایندگان مجلس یازدهم متشکل از جوانان پر انگیزه، با ایمان، پر توان، تحصیل کرده و کارآمد در کنار شماری از مدیران انقلابی و دارای سوابق اجرایی و نیز شماری از پیشکسوتان دارای سوابق نمایندگی مجلس، بارقه امیدی را در دل مردم، علی الخصوص جوانان حزب اللهی به منظور ایجاد یک تحول چشم گیر در مجلس شورای اسلامی و به تبع آن در حوزه های اقتصاد و معیشت مردم، فرهنگ، عدالت و سایر حوزه ها ایجاد کرد.

هم چنین رییس مجلس شورای اسلامی نیز در نخستین نطق خود، اشاره ای داشتند به سفرهای استانی نمایندگان، هیئت رئیسه و شخص رئیس مجلس به منظور بررسی و حل معضلات استانی و شهرستانی با محوریت نمایندگان مجلس و از طریق هم افزایی نیروهای جهادی و مردمی، متخصصان و نمایندگان بخش خصوصی، نمایندگام نهاد های عمومی و حاکمیتی و نمایندگان دستگاه های اجرایی.

تمامی این موارد دست به دست هم داد تا ما جمعی از جوانان و دانشجویان که دل در گرو ارزش های انقلاب اسلامی داریم، بنا بر وظیفه دینی و انقلابی و عملیاتی سازی انتظار مقام عظمای ولایت از جوانان ، با تشکیل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی، به یاری اولین مجلس گام دوم انقلاب در راستای حل معضلات منطقه ای آمده و در حد توان خود، قدمی در راستای حل مشکلات مردم و خدمت به انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان فضای مجازی تحول آمریکا بر مدار تحول مجلس دولت انقلاب اسلامی عملیاتی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد