Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه ایرنا از روابط ‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، حمید زارع بیان کرد: با دریافت اخباری مبنی بر احتکار مواد غذایی در یکی از انبارهای شهر شیراز بازرسان این سازمان به برگزاری گشت مشترک بازرسی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و اطلاعات سپاه اقدام کردند که مشخص شد  در انبار مورد نظر مواد شوینده، انواع روغن خوراکی، برنج، شکر و قند احتکار شده که این اقلام کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این انبار بیش از هفت هزار عدد مواد شوینده و بیش از سه هزار عدد انواع روغن خوراکی کشف شده است در حالی که اکنون در بازار با کمبود عرضه روغن مواجه هستیم.‌

این مقام مسوول گفت: مسئولان انبار یاد شده با استخدام نیرو، قیمت و تاریخ مصرف درج شده بر روی مواد شوینده‌ را پاک می‌کردند تا قیمت و تاریخ مصرف جدید بر روی آنها درج کنند.

زارع افزود: پرونده تخلف این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای صدور رای و طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال و انبار و فروشگاه این شرکت تعاونی پلمب شده است.

وی با تاکید بر برخورد جدی با برهم زنندگان نظم بازار و محتکران و گرانفروشان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا انبار مقادیر زیادی کالا در منازل، موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت فارس اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

برچسب‌ها شیراز احتکار وزارت نیرو فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز احتکار وزارت نیرو فارس شیراز احتکار وزارت نیرو فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران