Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@23:09:17 GMT

اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۵۹۲

اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش اقتصادآنلاین، در حالی که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز سه شنبه، ۱۳ آبان، به ایستگاه پایانی خود رسید اما حواشی و جنجال های آن همچنان دارد و با گذشته بیش سه روز از پایان انتخابات هنوز نتیجه قطعی آن مشخص نیست.

تا این لحظه جو بایدن 264 رای الکترال و دونالد ترامپ 214 رای الکترال کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیروزی در انتخابات آمریکا هر یک از نامزدها باید حداقل 270 رای الکترال داشته باشند.

اختلاف بایدن با ترامپ در ایالت جورجیا افزایش یافت و به ۷۲۴۸ رای رسید

۱۷:۱۴  ۱۳۹۹/۸/۱۷

اختلاف میان بایدن و ترامپ در جورجیا افزایش یافت

۱۲:۰۴  ۱۳۹۹/۸/۱۷

برتری «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا افزایش یافت. 

اختلاف بایدن با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا به هفت هزار و ۲۴۸ رای رسیده است. 

این در حالی است که آرا در این ایالت بناست بار دیگر بازشماری شود. 

برتری بایدن در ایالت کلیدی پنسیلوانیا افزایش یافت

۱۰:۲۸  ۱۳۹۹/۸/۱۷

«جو بایدن» کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برتری خود در ایالت کلیدی پنسیلوانیا را تقویت کرده است. بایدن در حال حاضر در این ایالت با ۲۷ هزار و ۱۳۰ رای از «دونالد ترامپ» رقیب خود پیش است.

از میان ۹ هزار و ۲۸۸ رای شمرده در منطقه «الگنی»، هفت هزار و ۳۰۰ رای متعلق به جو بایدن و هزار و ۸۷۵ رای متعلق به ترامپ بوده است.

بایدن: ما در این رقابت پیروز می‌شویم

۰۸:۳۹  ۱۳۹۹/۸/۱۷

جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا در سخنانی گفت: هنوز نتایج روشنی به دست نیامده است اما ما در این رقابت پیروز خواهیم شد.

جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شامگاه جمعه به وقت آمریکا در سخنانی گفت: هنوز نتایج روشنی به دست نیامده است اما ما در این رقابت پیروز خواهیم شد. ما در مسیر کسب بیش از ۳۰۰ رای الکترال هستیم.

احتمال بازشمارش آرای پنسیلوانیا وجود دارد

۲۳:۵۰  ۱۳۹۹/۰۸/۱۶

آسوشیتدپرس از احتمال بازشماری آرای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در ایالت کلیدی پنسیلوانیا خبر داد. پیشتر، مقامات ایالت جورجیا نیز چنین احتمالی را درباره بازشماری آرا مطرح کرده بودند.

میزان پیشتازی بایدن در ایالت نوادا ۲برابر شد

۲۲:۱۴ ۱۳۹۹/۰۸/۱۶

میزان پیشتازی نامزد حزب دموکرات، در ایالت نوادا دو برابر شده است. «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات، در ایالت نوادا با یک و هفت دهم درصد از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده پیشی گرفت.

بایدن در ۳ایالت کلیدی پیشتاز شد

۱۹:۱۶ ۱۳۹۹/۰۸/۱۶

آخرین تغییرات در روند شمارش آرا در ایالت های بینابین نشان می دهد که جو بایدن در ۳ ایالت کلیدی پیشتاز است.

جو بایدن در سه ایالت کلیدی پنسیلوانیا، جورجیا و نوادا پیشتاز است، او با پیروزی در هرکدام از این ایالت ها به کاخ سفید راه می یابد.

بایدن در پنسیلوانیا پیشتاز شد ۱۷:۳۹ ۱۳۹۹/۰۸/۱۶  

«جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات از رئیس‌جمهوری آمریکا در ایالت پنسیلوانیا پیشی گرفت. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، این ایالت کلیدی ۲۰ کرسی دارد و چنانچه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در آن شکست بخورد، قادر نخواهد بود برای دومین‌بار وارد کاخ سفید. 

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ جو بایدن جو بایدن دونالد ترامپ دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا نتیجه انتخابات آمریکا پیشتاز انتخابات آمریکا پیش بینی انتخابات آمریکا نحوه انتخابات آمریکا تاریخ انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا آخرین اخبار انتخابات آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ایالت کلیدی پنسیلوانیا انتخابات ریاست جمهوری نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا جمهوری آمریکا دونالد ترامپ رای الکترال افزایش یافت رئیس جمهوری ۱۳۹۹ ۸ ۱۷ جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان

شبکه آمریکایی «سی ان ان» جزئیات تماس اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی را فاش کرد.

به گزارش ایسنا، این شبکه گزارش داد لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه به عنوان یک کانال دیپلماتیک اصلی بین بن سلمان و دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ظاهر شده است؛ کانالی که تلاش‌هایی را که در دوره ترامپ برای دستیابی به توافق عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی آغاز شد، افزایش داد.

این شبکه آمریکایی افزود که در آخرین سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و بن سلمان با ترامپ تماس گرفتند. طبق این گزارش، این تماس تقریباً پنج دقیقه طول کشید.

دو فرد آگاه از این تماس به این شبکه گفتند: «مکالمه دوستانه و بیشتر شامل تبادل نظر و گفت‌وگوهای غیررسمی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.»

یکی از این منابع گفت: «در مقطعی ترامپ آمار و ارقام نظرسنجی‌های خود را اعلام کرد»، در حالی که این ۲ منبع گزارش دادند که «توافق عادی‌سازی روابط حتی یک بار هم در آن تماس مطرح نشد».

این تماس خلاصه شد به اینکه چگونه ترامپ در خصوص دستیابی به توافقی که مقامات آمریکایی، اسرائیلی و سعودی آن را برای دستیابی به «ثبات پایدار در خاورمیانه» حیاتی می‌دانند، «در افق ظاهر می‌شود».

افراد مطلع از این موضوع به سی ان ان گفتند در حالی که رئیس جمهور سابق از مذاکرات مربوط به سازش آگاه است، اما «در این مذاکرات دخالتی ندارد».

این شبکه اشاره کرد نگرانی واقعی در میان برخی از شرکت کنندگان در مذاکرات جاری وجود دارد که «ترامپ ممکن است تلاش کند هر گونه توافقی مربوط به دولت بایدن را خنثی کند، نظیر آنچه در اوایل سال جاری انجام داد و از جمهوری خواهان در کنگره خواست تا از توافقنامه مهاجرتی بین ۲ حزب حمایت نکنند.

افراد نزدیک به ترامپ می‌گویند که رئیس‌جمهور سابق معتقد است که اگر بتواند به کاخ سفید بازگردد، می‌تواند در مورد توافق بهتری با سعودی‌ها مذاکره کند و همچنین به دنبال مشارکت یا کار فعالانه برای خنثی کردن هر نوع توافق عادی سازی روابط در دوران بایدن نیست».

۲ مقام آمریکایی گفتند که تماس ترامپ با محمد بن سلمان «در کاخ سفید به مذاقشان خوش نیامد» اگرچه آنها به صراحت گفتند که هیچ مدرکی دال بر تأثیر آن بر مذاکرات بین نمایندگان بایدن و همتایان سعودی آنها وجود ندارد».

گراهام مقامات بایدن را از آن تماس مطلع کرد و گفت که آنها «درک می‌کنند که چرا او می‌خواهد ترامپ را در جریان قرار دهد».

سناتور گراهام به سی‌ان‌ان گفت که «همه کار انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که توافق در زمان بایدن منعقد می‌شود، تا حدی به این دلیل که معتقد است بایدن شانس بیشتری برای بسیج حمایت دموکرات‌ها در کنگره خواهد داشت».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان