Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کشورمان در یمن با حضور در منزل وزیر پیشین ورزش و جوانان این کشور که اخیرا در صنعا ترور شد، شهادت وی را به خانواده اش تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه المسیره، حسن ایرلو، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در صنعا  امروز (شنبه) با حضور در منزل شهیدحسن محمد زید، وزیر ورزش و جوانان یمن و دبیرکل حزب الحق که اخیرا به دست افراد ناشناس ترور شد، شهادت وی را به خانواده اش تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد و احمد دو فرزند این شهید و ابراهیم المنصور، دبیرکل مکلف حزب الحق و علی محمد الشرعی، رئیس اداره سیاسی این حزب از سفیر کشورمان استقبال کردند.

حسن ایرلو به نیابت از جمهوری اسلامی ایران شهادت حسن زید را به خانواده آن شهید، ملت یمن و رهبران حزب الحق تسلیت گفت.

سفیر کشورمان در صنعا تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ترور شهید حسن زید را محکوم می کند و ملت ایران در کنار ملت یمن ایستادگی خواهد کرد.

وی با اشاره به روابط چند صد ساله ایران و یمن بار دیگر خاطرنشان کرد که جمهوری اسلامی ایران تعرض به کشور یمن را نمی پذیرد.

از سوی دیگر خانواده آن شهید و رهبران حزب الحق از اقدام انسانی و اخلاقی سفیر کشورمان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایسنا، حسن ایرلو اخیرا به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن انتخاب شد و روز چهارشنبه گذشته استوارنامه خود را به مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تقدیم کرد.

۲۷ اکتبر گذشته حسن زید به ضرب گلوله افراد ناشناس در صنعاء ترور شد. وزارت کشور یمن و دستگاه‌های امنیتی این کشور بعد از این ترور اعلام کردند که عاملان ترور را از پای درآورده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفیر ایران در یمن ایران و یمن جمهوری اسلامی ایران سفیر کشورمان حزب الحق ترور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

آقای «انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.‌

کد خبر 6092645

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد