Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:46:36 GMT

نجات منچستر در «گودیسون‌پارک»

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۷۴۷

نجات منچستر در «گودیسون‌پارک»

به گزارش ایرنا؛ عصر امروز (شنبه) در دیداری حساس از هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، اورتون در ورزشگاه گودیسون‌پارک از منچستریونایتد پذیرایی کرد که این دیدار با برتری سه بر یک میهمان به اتمام رسید.

بازی در حالی‌ آغاز شد که اورتون پس از شروعی عالی در فصل جاری، در دو هفته گذشته با ناکامی مواجه شده بود و منچستریونایتد نیز با بدترین عملکرد ممکنی که داشت تا رتبه پانزدهم سقوط کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۹ «کالروت‌لوین» با پرشی بلند و ضربه سر، توپ را به «برنارد» رساند و این هافبک برزیلی موفق شد گل نخست بازی را برای اورتون به ارمغان آورد.

منچستر خیلی زود واکتنش نشان داد و «برونو فرناندس» پرتغالی که از معدود بازیکنان آماده فصل جاری این تیم است دو گل متوالی در دقایق ۲۵ و ۳۲ به‌ثمر رساند و روند بازی را تغییر داد.

در ادامه شاگردان «کارلو آنجلوتی»‌ برای جبران شکست، تلاش زیادی انجام داده اما موفق نشان ندادند.

در دقیقه ۹۵ و در ضد حمله‌ای سریع، «کاوانی» مهاجم باتجربه اروگوئه‌ای که به تازگی پیراهن منچستر را برتن کرده است توانست گل سوم میهمان را به نام خود ثبت کند.

اورتون با قبول سومین شکست متوالی خود در امتیاز ۱۳ متوقف شد و در رتبه پنجم باقی ماند.

منچستر هم ۱۰ امتیازی شد تا «اوله‌گانر سولسشر» از انتقادات شدید هفته‌های اخیر به طور موقت رهایی پیدا کند.

برنامه سایر دیدهای امروز

کریستال‌پالاس - لیدز / ساعت ۱۸:۳۰

چلسی - شفیلدیونایتد/ ساعت ۲۱

وستهام - فولام / ساعت ۲۳:۳۰

برچسب‌ها منچستریونایتد اوله گانر سولسشر اورتون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منچستریونایتد اوله گانر سولسشر اورتون منچستریونایتد اوله گانر سولسشر اورتون اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر

قهرمان باز هم از شکست فرار کرد.

طرفداری | بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

اطلاعات بازی بایرلورکوزن و اشتوتگارت تاریخ برگزاری: شنبه 27 آوریل ۲۰۲4 | 8 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 20:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم بای آرنا، لورکوزن بستر برگزاری: هفته 31 بوندسلیگا - فصل 24-2023 داور بازی: فلیکس زوایر گلزنان بایرلورکوزن: امین عدلی 61'، روبرت آندریش 6+90' گلزنان اشتوتگارت: کریس فوریش 47'، دنیز اونداف 56'

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما