Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@06:07:54 GMT

سنگین وزن ترین نوزاد استان در اردکان به دنیا آمد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۸۷۶

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر عادله ذبیحی متخصص زنان و زایمان بیمارستان ضیایی در خصوص تولد این نوزاد اظهار کرد: با لطف خدا و همت مجموعه این بخش، مادر این نوزاد زایمان خوبی داشته و هم اکنون وضع جسمانی مادر و نوزاد مساعد می باشد.

وی افزود: با توجه به این‌که مادر فقط اوایل بارداری خود به پزشک‌ مراجعه کرده علت دقیقی از افزایش وزن نوزاد در دست نیست اما عواملی چون دیابت بارداری و اضافه وزن بیش از حد مادر در دوران بارداری می تواند منجر به اضافه وزن نوزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ذبیحی با اشاره به این موضوع که نهمین فرزند این مادر 33 ساله به دلیل بزرگی سر به صورت سزارین بدنیا آمده در حالی که هشت زایمان قبلی وی به صورت طبیعی بوده است، گفت: این مرکز پس از شروع طرح تحول سلامت، اقدامات موثری در زمینه افزایش سلامت مادران و ترویج زایمان ایمن انجام داده و تاکنون دو مرتبه به عنوان بیمارستان برتر درسطح کشور معرفی شده است.

گفتنی است؛ بیمارستان ضیایی اردکان درحال حاضر با اینکه به عنوان دومین مرکز درمانی در استان بیشترین بستری شدگان بیماران کووید۱۹ را داراست توانسته محیطی امن و ایمن را برای مادران باردار و نوزادان ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اردکان تولد نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا + فیلم

بارداری بعد از ۳۵ سالگی در ردیف بارداری‌های پرخطر محسوب می‌شود، بنابراین لازم است تا مادر قبل از اقدام به بارداری چکاپ‌هایی را انجام دهد.

فاطمه عدالت فر کارشناس مامایی، به چند مورد از چکاپ‌های مهم برای مادران بالای ۴۰ سالی که می‌خواهند باردار شوند، اشاره کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • برای بارداری در سن بالا باید این چکاپ ها را انجام دهید + فیلم
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا + فیلم
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر