Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اعلام کرد: از امروز تا ۲ ماه آینده موتورسیکلت‌های رسوبی که در پارکینگ‌های پایتخت هستند ترخیص می‌شود.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ «سرهنگ علی همه‌خانی» عصر شنبه در این باره گفت: تمام افرادی که موتورسیکلت آنها در پارکینگ‌ها توقیف شده بدون استثناء در اولین مرحله باید به «پلیس+۱۰» مراجعه و رفع توقیف موتورسیکلت خود از آن طریق پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترخیص سیستمی موتورسیکلت به ستاد ترخیص پلیس راهور فاتب اعلام و از طریق سیستمی و با تایید ستاد ترخیص پلیس راهور تهران بزرگ، ترخیص این موتورسیکلت‌ها انجام می‌شود.

سرهنگ همه‌خانی با بیان اینکه اگر در حین انجام فرآیند سیستمی مدارک و موتورسیکلت ناقص باشد از طریق سامانه «پلیس +۱۰» به مراجعین اعلام می‌شود، اظهار داشت: شهروندان به ستاد ترخیص مراجعه و مدارک خود را تکمیل و نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای طرح تا ۲ ماه آینده ادامه ‌دارد و از طرفی پیش‌بینی می‌شود تعداد مراجعین زیاد باشد، با تدابیر پلیس راهور تهران بزرگ هر یک از شهروندان به شرح ذیل می‌توانند با توجه به محل و منطقه سکونت خود به یکی از آدرس‌ها مراجعه کنند.

سرهنگ همه‌خانی گفت: لازم به توضیح است که ستاد ترخیص زنجان فقط مربوط به ترخیص خودرو است و افرادی که موتورسیکلت‌شان در این طرح اعلام شده فقط به آدرس‌های اعلامی زیر با توجه به منطقه سکونت مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب با بیان اینکه ساکنین مناطق «یک، دو و سه» به منطقه سه پلیس راهور تهران بزرگ واقع در «اتوبان حقانی روبروی پارک آب‌وآتش مراجعه و با شماره ۸۸۸۸۰۹۰۹» تماس بگیرند، ادامه داد: شهروندان ساکن مناطق «۶، ۱۱، ۱۲ و ۱۷» می‌توانند به منطقه ۱۱ پلیس راهور تهران بزرگ واقع در «میدان قزوین جنب پارک رازی خیابان شهید مرادی مراجعه و شماره ۵۵۴۰۱۰۸۰»تماس گیرند.

سرهنگ همه‌خانی افزود: همچنین تهرانی‌های ساکن مناطق «۱۳، ۱۴ و ۱۵» می‌توانند به منطقه ۱۵ پلیس راهور تهران بزرگ به آدرس «خیابان خاوران ابتدای خیابان ابوذر و شماره ۳۳۸۱۳۵۲۵ » تماس گیرند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان مقیم مناطق «چهار و هشت» باید به منطقه هشت پلیس راهور تهران بزرگ واقع در بزرگراه رسالت تقاطع باقری مراجعه کند یا با به شماره ۷۷۸۸۷۶۶۵ تماس گیرند، اظهار داشت: ساکنان مناطق«۹، ۱۷ و ۱۸» نیز می‌توانند به منطقه ۱۷ پلیس راهور تهران بزرگ به نشانی «بزرگراه آیت‌الله سعیدی نبش خیابان شهید کاشانی مراجعه یا با شماره ۶۶۶۶۱۸۸۸ تماس گیرند.

وی گفت: مناطق« ۱۶، ۱۹ و ۲۰» به منطقه ۱۶ پلیس راهور تهران بزرگ به آدرس «خیابان شهید رجایی خیابان هلال احمر مراجعه یا با شماره ۵۵۳۳۰۰۸۵ تماس گیرند.

سرهنگ همه‌خانی افزود: ساکنان مناطق «۵، ۱۰، ۲۱ و ۲۲» به آدرس خلیج فارس خیابان رهنما مراجعه و با شماره ۶۶۵۵۵۰۸۸ تماس گیرند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه انجام این امورات به صورت زوج و فرد است و مراجعین باید بر حسب رقم سمت راست پلاک موتورسیکلت خود اقدام کنند، افزود؛ کسانی که رقم سمت راست پلاک آنها زوج است روزهای زوج و افرادی هم که رقم سمت راست پلاک آنها فرد است روزهای فرد مراجعه کنند.

سرهنگ همه‌خانی گفت: افرادی هم که موتورسیکلت آنها به خاطر فاقد پلاک بودن توقیف شده می‌توانند در تمامی روزها جهت ترخیص موتورسیکلت خود به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

وی افزود: نکته مهم این طرح حضور همکاران بنده در روزهای جمعه و تعطیل در این مراکز جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به مراجعین است و شهروندان گرامی می‌توانند جهت ترخیص موتورسیکلت توقیفی در این روزها نیز با توجه به توضیحات ارائه شده به این مراکز مراجعه کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003AOw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موتورسیکلت تهران پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کنند تماس گیرند ستاد ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ پایتخت ۷

بعد از مطرح شدن معما‌ها و سناریو‌های متفاوت درباره علت ساخته نشده سریال پایتخت ۷، بالاخره خبر رسید که پیش تولید این سریال در حال انجام است و سریال پایتخت ۷ نوروز ۱۴۰۴ در قاب تلویزیون دیدنی می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که خواهران فرقانی و مهران احمدی در سری جدید این سریال حضور ندارند، اما خبر دیگری، علاقه‌مندان به سریال پایتخت و نقش «بهتاش فریبا» را در شوک بزرگی فرو برد. چنین به نظر می‌رسد بهرام افشاری که این روز‌ها در سرلیست پول‌سازترین بازیگران سینما ایستاده، غایب اصلی و بزرگ سریال پایتخت ۷ است.

دیگر خبرها

  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید