Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و با دو گل حریف خود را شکست داد تا محمود فکری در نخستین تجربه سرمربیگری خود روی نیمکت استقلال با پیروزی زمین را ترک کند. وریا غفوری (۵۸) و ارسلان مطهری (۶۶) زننده گل‌های استقلال در این بازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم استقلال در سه فصل گذشته در هفته اول موفق به پیروزی و حتی زدن گل نشده بود و توانست در شروع بیستمین دوره لیگ برتر این طلسم را بشکند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ (۸۷ - محمد دانشگر)، مسعود ریگی، فرشید باقری (۶۹ - شیخ دیاباته)، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب مس رفسنجان: ناصر سالاری، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، محمد آقاجان‌پور، رحیم زهیوی (۷۴ - مهرداد آوخ)، فراز امامعلی، قائم اسلامی‌خواه، میثم نقی‌زاده (۸۹ - مهرداد رضایی)، علیرضا نقی‌زاده (۶۶ - محسن آذرباد)، مسیح زاهدی و سجاد آشوری (۷۴ - محمدحسین کریم‌زاده).

داور: رضا عادل

نیمه اول
دقیقه ۵: شوت امیرارسلان مطهری از کنار دروازه مس راهی اوت شد.

دقیقه ۱۴: روی توپ ارسالی از نقطه کرنر، آرش رضاوند داخل محوطه جریمه مس سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۷: قائم اسلامی‌خواه از مس کرمان، اولین بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۲: تیم مس صاحب موقعیت خوبی در محوطه جریمه استقلال شد که توپ بازیکن این تیم را مدافعان استقلال از منطقه خطر دور کردند. در ادامه، استقلال صاحب ضدحمله شد که شوت فرشید اسماعیلی باز راهی به چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۳۰: پاس عمقی میلیچ به مطهری رسید و این بازیکن می‌توانست گل اول استقلال را به ثمر برساند، اما سالاری، دروازه‌بان مس ضربه او را گرفت تا بهترین موقعیت آبی‌پوشان تا این لحظه از دست برود.

دقیقه ۳۲: استقلالی‌ها با چند پاس به محوطه جریمه حریف رسیدند، اما نتوانستند توپ را از لایه‌های دفاعی مس عبور بدهند و در نهایت موقعیت خوب شاگردان فکری تبدیل به ضربه کرنر شد.

دقیقه ۴۰: فرشید باقری به دلیل تکل خشن با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۹: مسی‌ها روی ضربه کرنر صاحب موقعیت شدند، اما ضربه فراز امامعلی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: ضربه قایدی پس از برخورد به تیر دروازه و دخالت دروازه‌بان مس راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۵: محمد آقا‌جان‌پور با خطا روی اسماعیلی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۵۸: شوت اسماعیلی را سالاری دفع کرد. در ادامه سانتر به محوطه جریمه را آرش رضاوند با سر به وریا غفوری رساند تا این بازیکن قفل دروازه مس را باز کند.

دقیقه ۶۱: مسیح زاهدی بازیکن مس به دلیل اعتراض شدید با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۶۵: اسماعیلی، هافبک استقلال دیگر بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۶: استقلال در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که در ابتدا شوت قایدی را مدافع مس دفع کرد، اما در ادامه پاس زیبای این بازیکن به ارسلان مطهری رسید و مهاجم استقلال گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۹: مطهری در محوطه جریمه مس سرنگون شد، اما نه تنها داور اعتقادی به پنالتی نداشت، بلکه به مهاجم استقلال کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۸۱: ضربه بازیکن مس به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

تیم استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش، نتوانست در این دیدار از بازیکنان جدید خود استفاده کند. آبی‌پوشان در هفته دوم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محوطه جریمه کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد

منچستر سیتی با پیروزی ۵-۱ برابر ولورهمپتون یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!