Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شبکه خبری "ان. دی. تی. وی"، در میان عدم اطمینان در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، سرمایه‌گذاران در حال بازگشت به سمت چین هستند آنان توجه خود را به شرکت‌های چینی معطوف کرده‌اند، زیرا دولت بالقوه بایدن باعث افزایش سهام آسیا و یوان چین می‌شود بسیاری بر این باورند که بایدن در صورت انتخاب موضع ملایم‌تری در برابر چین اتخاذ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیلگران می‌گویند که موانع فعالیت‌های شرکت‌های چینی که قصد سرمایه‌گذاری یا کسب درآمد در ایالات متحده دارند، نه ‌تنها به دلیل موضوعات حساس مانند جنگ تجاری و هنگ‌کنگ، بلکه به دلیل تهدید چین برای امنیت ملی ایالات متحده از طریق فناوری و نگرانی‌های گمراه کردن سرمایه‌گذاران توسط چین می‌تواند ادامه یابد.

آن‌گونه که اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین گزارش کرده است در همین حال، شرکت داروسازی فایزر(Pfizer) درخواست‌های غیررسمی مربوط به فعالیت خود در چین دریافت کرده است این درخواست‌ها بر اساس واحد قانون اقدامات فساد آمیز خارجی (FCPA) دادگستری و کمیسیون معاملات ارزی و اوراق بهادار بررسی شده است این شرکت درگیر پرداخت‌های غیرقانونی برای برنده شدن تجارت در خارج از کشور ازجمله در روسیه، بلغارستان، چین و ایتالیا است.

بر پایه این گزارش، برای شرکت‌ها بویژه شرکت‌های خارجی که سهام آن‌ها در ایالات متحده معامله می‌شود، رشوه دادن به مقامات دولتی در کشورهای خارجی غیرقانونی است.

برچسب‌ها چین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رشد سهام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رشد سهام چین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رشد سهام اخبار کنکور ایالات متحده شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد