Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در اولین بازی خود در لیگ بیستم در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و در نهایت با ۲ گل از سد این تیم تازه لیگ برتری شده گذشت. وریا غفوری و امیر ارسلان مطهری، گلزنان استقلال در این مسابقه بودند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که استقلال در چهار فصل اخیر نتوانسته بود در بازی اول به برتری برسد و سرانجام این طلسم توسط محمود فکری شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان تهرانی آخرین بار در لیگ پانزدهم موفق شده بودند برد را در هفته نخست مال خود کنند. جایی که شاگردان پرویز مظلومی در مشهد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم تازه لیگ برتری شده سیاه جامگان بگذرند. سجاد شهباززاده در آن مسابقه هر ۲ گل استقلال را زده بود.

اما در فصول بعدی بردی حاصل نشد. استقلال در لیگ شانزدهم مقابل نفت تهران به تساوی یک بر یک رسید. فصل بعد هم تیم علیرضا منصوریان در آبادان با تک گل کرار جاسم به صنعت نفت باخت. در لیگ هجدهم نوبت به وینفرد شفر رسید تا نتواند در ورزشگاه آزادی از سد پیکان بگذرد. آن مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد. نهایتا نیز آندره‌آ استراماچونی و تیم تحت هدایتش در لیگ نوزدهم موفق نشدند از پس ماشین سازی بربیایند و سبزقبایان تبریزی با تک گل اتابک زارعی از سد تیم پایتخت نشین گذشتند.

حالا اما فکری به این طلسم تلخ که حسابی هواداران استقلال را آزرده خاطر کرده بود پایان داد. آبی‌ها در چهار فصل اخیر برای رسیدن به نخستین برد دست کم سه هفته و حداکثر هفت هفته صبر کرده بودند و حالا دیگر چنین فشاری را روی خود ندارند.

برچسب‌ها وریا غفوری سجاد شهباززاده باشگاه استقلال تیم فوتبال مس رفسنجان وینفرد شفر علیرضا منصوریان ورزشگاه آزادی پرویز مظلومی محمود فکری امیر ارسلان مطهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وریا غفوری سجاد شهباززاده باشگاه استقلال تیم فوتبال مس رفسنجان وینفرد شفر علیرضا منصوریان ورزشگاه آزادی پرویز مظلومی محمود فکری امیر ارسلان مطهری وریا غفوری سجاد شهباززاده باشگاه استقلال تیم فوتبال مس رفسنجان وینفرد شفر علیرضا منصوریان ورزشگاه آزادی پرویز مظلومی محمود فکری امیر ارسلان مطهری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری

آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی J ۳۰ جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد و فینالیست‌های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) پارسا اشجاری را برد و قهرمان شد.

اشجاری در جایگاه دوم ایستاد و سام پازوکی به همراه نماینده ترکیه در رتبه سوم قرار گرفتند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۱-۶ و ۲‌-۶، هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

کیمیا ثاقب تهرانی و سارینا داوری نیز عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم رادین فهیمی -دانیال مشتاقی فر با نتیجه ۲ بر یک مقابل پارسا ثمره -علی تقی زاده را مغلوب کردند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

در بخش دختران زوج یاسمن یزدانی- هانا سلطانی با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶، از سد تیم سارینا داوری- ملینا عباس زاده عبور کردند و قهرمان شدند.

این مسابقات از اول اردیبهشت ماه به مدت ۲ هفته برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید بود و امیر مهذب نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد