Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بازگشایی بازارها در اولین روز هفته ریزش قیمت ها در بازار خودرو متوقف نشده است به طوری که سامسونگ گلکسی آ51 پس از برگشتن از کانال 9 میلیون تومانی امروز به قیمت 8 میلیون و 159 هزار تومان رسیده است در یک قدمی ورود به کانال 7 میلیون تومانی قرار دارد.

به گزارش قدس آنلاین، ریزش قیمت ها در بازار موبایل همزمان با ریزش قیمت ها در بازارهای موازی آغاز شد و تاکنون نیز ادامه یافته است و در این میان انواع گوشی های سامسونگ نیز ریزش قیمت را تجربه کرده اند به طوری سامسونگ آ11 از 4 میلیون و 670 هزار تومان امروز به قیمت 4 میلیون و 139 هزار تومان رسیده است و سامسونگ آ21 نیز از 5 میلیون و 959 هزار تومان امروز به قیمت 5 میلیون و 760 هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان انواع گوشی شیائومی نیز با آغاز هفته جدید ریزش قیمت را آغاز کردند به طوری که شیائومی رد می نوت 8 پرو از 7 میلیون و 470 هزار تومان امروز به قیمت 7 میلیون تومان رسیده است و یا شیائومی ام آی نوت 10 لایت امروز به قیمت 12 میلیون و 499 هزار تومان رسیده است.

این ریزش قیمت ها در انواع گوشی های آیفون نیز دیده می شود به طوری که آیفون 11 پرومکس از 45 میلیون تومان امروز به قیمت 44 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است و آیفون اس ای 2020 با ظرفیت 64 نیز در حالی امروز 16 میلیون و 380 هزار تومان قیمت دارد که این تلفن همراه در چهارشنبه هفته گذشته 16 میلیون و 900 هزار تومان قیمت داشته است.

قیمت روز گوشی های همراه در جدول زیر آمده است:

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت موبایل کاهش قیمت دلار هزار تومان رسیده تومان امروز به قیمت ریزش قیمت ها میلیون تومان گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون تومان                        - ۵۰۰ هزار تومان 

نیم سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان          + ۲۰۰ هزار تومان

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان           + ۱۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان     - ۵۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس