Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ساعت ۱۳ امروز از سوی خانه بهداشت روستای سرآقاسید برای نجات مادر باردار با مرکز ارتباطات اورژانس 115 تماس برقرار شد و اورژانس هوایی برای نجات جان مادر باردار و نوزادش به منطقه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اعزام تکنسین‌های اورژانس هوایی به محل مادر باردار و انجام اقدامات درمانی مناسب مادر باردار به فرودگاه شهرکرد منتقل و از آنجا به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری افزود: در 6 ماهه نخست امسال ۲۳ مورد زایمان در آمبولانس توسط تکنسین‌های اورژانس انجام شد که ۱۵ زایمان در لردگان، ۶ زایمان در کوهرنگ و دو زایمان در شهرکرد و یک مورد در بن بود.

به گفته وی، آخرین پرواز بالگرد اورژانس 115 استان در سال 97 برای نجات مادر باردار به شهرستان اردل انجام شد که بر اثر سقوط بالگرد امدادهوایی استان چهارمحال وبختیاری پنج سرنشین این بالگرد شامل دو خلبان، یک مهندس پرواز و دو تکنسین اورژانس جان خود را از دست دادند.

در استان ۵۲ پایگاه اورژانس فعال است که از این تعداد  ۱۸ پایگاه شهری و ۳۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی فعال است که ۳۵۰ تکنسین اورژانس در این پایگاه‌هافعالیت دارند.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اورژانس هوایی زایمان شهرکرد مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

دیگر خبرها

  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء