Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهر خودرو گفت: ان‌شاءالله با همین جدیت مسیرمان را ادامه می‌دهیم تا به هدف اصلی خود برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو پس از برتری 3 بر صفر شهر خودرو مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: این سه امتیاز و پیروزی ابتدای فصل را به هواداران خوب تیم، مردم مشهد و استان خراسان تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته بودم که معمولاً سه هفته اول لیگ به شناخت تیم‌ها از یکدیگر سپری می‌شود و به بازیکنانم گفته بودم با قدرت تیمی خود به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وی افزود: از همه بازیکنان، تدارکات، کادر پزشکی و کسانی که در باشگاه مسئولیت دارند،‌ تشکر می‌کنم، چون تا لحظه آخر تلاش می‌کردیم از همه بازیکنان خود استفاده کنیم،‌ اما فرشاد فرجی در لحظه آخر نتوانست برای ما بازی کند. آنها خیلی زحمت کشیدند و ان‌شاءالله با همین جدیت این مسیر را ادامه می‌دهیم تا به هدف اصلی خود برسیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج

۱۲۰۰ نفر از اعضای مالباختگان زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج ۳۰ساله دنبال احقاق حقشان هستند اما تاکنون به مطالبه خود نرسیده‌اند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077291 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس