Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد از فشردگی تقویم بازی ها گله مند است.

اوله گونار سولسشر پس از برد 3-1 منچستریونایتد مقابل اورتون، مصاحبه کوتاهی با خبرنگار اسکای انجام داد.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، دو گل از برونو فرناندز و گلی از ادینسون کاوانی به شیاطین سرخ کمک کردند از دو باخت پیاپی ریکاوری کنند. سولسشر پس از بازی گفته است:

می دانستیم که امروز به سه امتیاز نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان بندی طوری بود که ناکام باشیم. زمان شروع بازی طوری بود که ناکام باشیم. ما در ترکیه بودیم، در این فصل بازی های زیادی انجام دادیم، صبح پنجشنبه برگشتیم و ظهر شنبه باید بازی کنیم؛ واقعا مایه خجالت است. این بچه ها لایق چیز بهتری هستند. لوک شاو به خاطر همین (فشردگی مسابقات) آسیب دید. مشکل او از ناحیه همسترینگ بود که شاید خیلی طول بکشد و مارکوس (رشفورد) هم احساس ناراحتی می کرد. مقامات ما را به سمت ناکامی هدایت کردند؛ مسئول کیست؟ دیگر بس است. بازیکنان در این فصل، در این دوران، در دوران پاندمی، از نظر ذهنی و جسمی تخلیه شده اند. خب این بازی را روز یکشنبه برگزار کنید؛ بعد از این که تعطیلات ملی است. واقعا مسخره است... کاوانی؟ او بهتر و بهتر می شود. 

 

همچنین بخوانید:

برونو فرناندز: اهمیتی ندارد گل به نام من یا رشفورد ثبت شود؛ هر کدام از ما باید یک رهبر باشیم اورتون 1-3 منچستریونایتد؛ فرناندز سکان را به سولسشر سپرد خلاصه بازی اورتون 1-3 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2020/21) 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری از دانیله ده‌روسی به دلیل حمایتش تشکر کرد و تاکید کرد که تیمش برای بازی مقابل رم خیلی آماده است. مربی 56 ساله ایتالیایی در طول دومین دوره حضورش روی نیمکت یووه تخت فشار زیادی است چرا که تیمش چند ماه پیش در کورس قهرمانی حضور داشت اما این رقابت را به اینتر واگذار کرد.

در ماه‌های اخیر، یوونتوس در شرایط بسیار بدی قرار داشته و در 13 بازی اخیر خود در سری A، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. با وجود این دو، پیروزی مقابل رم برای تضمین سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان کافی است.

آلگری در کنفرانس خبری درمورد اهداف تیمش‌ در بازی مقابل رم گفت: "ما به خوبی آماده شده‌ایم، سپس فردا خواهیم دید که آیا می‌توانیم به مسیرهای موفقیت برگردیم یا خیر. رم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است.  این یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود."

وضعیت تیموتی وه‌آ؟

او بازی خوبی انجام داد. الان کمی بهتر است و می‌تواند بازی کند. الکس ساندرو و کنان ایلدیز، فردا در ترکیب نخواهند بود.

وستون مک کنی و بقیه بازیکنان؟

او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. من در حال حاضر به همه نیاز دارم. قطعاً مویزه کین در خط حمله بهتر است و آرکادیوش میلیک نیز پس از گل مقابل لاتزیو وضعیت خوبی دارد. او شنبه خیلی خوب کار کرد.

حمایت دانیله ده‌روسی؟

من از دانیله تشکر می‌کنم. من با پدرش در لیورنو بازی کردم. دانیله با وجود اینکه مورینیو کار فوق العاده‌ای انجام داده بود، شور و شوق و سبک جدیدی را ایجاد کرد. ما با یک تیمی بازی داریم که از شکست روز پنجشنبه عصبانی است و می‌خواهد به مبارزه برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

احساس حضور در یوونتوس؟

من اکنون 10 سال است که در تورین زندگی می‌کنم و به اندازه کافی خوش شانسم که بخشی از این خانواده و باشگاه بزرگ هستم. دی‌اِن‌اِی هر باشگاهی باید همیشه مورد احترام باشد.

دیگر خبرها

  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • عادت‌های روزمره‌ای که نمی‌دانستید دلیل ترش کردن معده هستند
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم