Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:25:14 GMT

فکری: پنجره بسته دست ما را بست!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۲۵۰۶

فکری: پنجره بسته دست ما را بست!

سرمربی استقلال می گوید اگر پنجره نقل و انتقالاتی تیمش بسته نبود، تغییراتی در ارنج ایجاد می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری بعد از برد استقلال در هفته آغازین لیگ برتر مقابل مس رفسنجان حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:


**به بازیکنان خسته نباشید می گویم


باید به همه عوامل باشگاه خسته نباشید بگویم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای سختی را می گذرانیم. خداراشکر نیاز بود در استارت بازی هایمان برنده از زمین خارج شویم و خداراشکر این اتفاق افتاد. به بازیکنان خسته نباشید می گویم که با تمام وجود بازی کردند. بازی خوبی را ارائه دادیم.


**فشار روی بچه ها زیاد بود


موقعیت های خوبی داشتیم. تیر دروازه داشتیم. می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما با توجه به فشاری که روی بچه ها بود در نیمه اول نتوانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم فشار بیشتری آوردیم و توانستیم بازی روانی را ارائه دهیم و با دو گل این بازی را ببریم. این برد به ما خیلی کمک خواهد کرد.


**خوشبختانه بازیکنان عصبی نشدند


از تک تک بازیکنان تشکر می کنم. مدت زمان سختی را گذراندیم. فشار زیادی روی بچه ها بود. مشکلات متعددی را در بحث امکانات و پشتیبانی داشتیم. در بحث مدیریتی و پنجره بسته مشکل زیاد بود. این ها تمرکز بازیکنان را هم بهم می زند. بچه ها خیلی عاقل بودند و خوب مدیریت کردند. فشارها را متحمل شدند و توانستیم امروز با آرامش وارد بازی شویم و در مجموع با آرامش به پایان رساندیم. عصبی نشدن بازیکنان برای ما مهم بود که خداراشکر این اتفاق افتاد.


**پنجره بسته دست ما را بسته بود


پنجره بسته نقل و انتقالاتی دست ما را بسته بود. در ارنج می توانستیم تغییر داشته باشیم ولی بازیکنان خوبی داریم که به آنها اعتقاد دارم. خداراشکر همه بچه ها تلاش خوبی کردند. دو تعویض هم داشتیم و می توانستیم از جوان ها استفاده کنیم. خوشبختانه برنده شدیم و بازی خوبی هم کردیم.


**ابتلای نادری به کرونا صحت نداشت


باشگاه موضوع ابتلای نادری به کرونا را تکذیب کرد. تستی که از او گرفته شد، علائم نداشت و خوشبختانه این مساله درست نبود.

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی پنجره بسته بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 6096189

دیگر خبرها

  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان