Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پیروز نشدن در دیدار نخست طی چهار فصل گذشته طلسم شده بود، اما امروز یک برد خوب کسب کردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرویز مظلومی پس از برد 2 بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی هفته اول همیشه سخت است. به هر حال در شرایطی بودیم که نمی‌دانستیم پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود یا نه و حتی تا دقایقی قبل از بازی هم کادر فنی بلاتکلیف بود، اما در نهایت تمهیداتی اندیشید و تیمی را به زمین فرستاد که از بازیکنان فصل قبل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیروز نشدن در دیدار نخست فصل طی چهار سال گذشته طلسم شده بود، اما امروز یک برد خوب کسب کردیم و بابت این پیروزی به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. این تیم صد درصد بهتر از این خواهد شد.

سرپرست استقلال درباره پنجره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: پنجره باز شده بود، اما با توجه به اینکه فیفا شنبه و یکشنبه تعطیل است، باید یک نفر می‌بود که اجازه استفاده از بازیکنان را می‌داد. با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل و دوستانی که تلاش کردند، این اتفاق رخ داد. به هر حال تهیه یک میلیون دلار در این شرایط سخت است. انشالله که دیگر مشکلی نیست.

فکری: در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال پرویز مظلومی استقلال پرویز مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!