Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-03@08:41:14 GMT

بارش رحمت الهی ۱۲ استان را در برمی گیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۳۱۶۱

بارش رحمت الهی ۱۲ استان را در برمی گیرد

هواشناسی نسبت به رگبار باران با رعد و برق و وزش باد موقتی از اوایل وقت یک‌شنبه تا اواخر وقت پنج‌شنبه ۱۲ استان هشدار داد.

به گزارش جنوب نیوز، سازمان هواشناسی با انتشار یک هشدار زرد رنگ نسبت به رگبار باران با رعد و برق و وزش باد موقتی از اوایل وقت یک‌شنبه تا اواخر وقت پنج‌شنبه به صورت رگبار، باران و رعد و برق و وزش باد و کاهش دما در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کردستان، ایلام، همدان، قزوین، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان اخطار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه روز یکشنبه بارش باران در گیلان، مازندران، گلستان و رگبار باران با رعد و برق و وزش باد در خراسان شمالی، کردستان، ایلام، همدان در روز دوشنبه رگبار باران و رعد و برق در ایلام، لرستان و روز سه شنبه رگبار باران و رعد و برق در خوزستان، ایلام، لرستان، زنجان، گیلان و روز چهارشنبه رگبار باران و رعد و برق در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، همدان، زنجان، گیلان، مازندران خواهد بود.

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: رعد و برق و وزش باد باران و رعد و برق رگبار باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی بوئین میاندشتی‌ها از بارش رحمت الهی + فیلم
  • بارش باران در ایلام
  • بارش باران در هرمزگان+ فیلم
  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان