Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:31:55 GMT

رژیم آمریکا دچار انحطاط سیاسی و مدنی شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۳۱۷۳

رژیم آمریکا دچار انحطاط سیاسی و مدنی شده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان،گفت: امروز رژیم آمریکا دچار انحطاط سیاسی،اخلاقی و مدنی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم بامری در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حسن تهرانی مقدم،اظهار کرد:  این شهید رشید اسلام و انقلاب تمام عمر خویش را برای خدمت به اسلام و نظام اسلامی گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز با خود باوری و روحیه جهادی نیروهای مسلح در صنعت دفاعی به خودکفایی رسیدیم و اگر قدرت بازدارندگی داریم همه این ها مرهون تلاش های بی وقفه این شهید والامقام است.
         
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری،افزود: سیاست های نظام در برابر آمریکا مشخص است برای  ما فرقی نمی کند که چه کسی و از کدام حزب یا گروه رئیس جمهور آمریکا باشد چرا که سیاست های جمهوری اسلامی در برخورد با آمریکا مشخص است.

وی ادامه داد: سالهاست که مقام معظم رهبری می فرماید نگاه ها باید به داخل باشد، به سرمایه ها و ظرفیت های داخلی توجه بشود نه آمریکا، متاسفانه بعضی ها چشمشان به آمریکا و انتخابات این کشور است که چه کسی بعنوان رئیس جمهور انتخاب می شود.

امام‌ جمعه کنارک عنوان کرد: همه روسای جمهور آمریکا به دنبال ضربه زدن به ایران هستند و به طرق مختلف سیاست یکی است، دوگانگی سیاست در بین روسای جمهوری آمریکا وجود ندارد بلکه مجریان این سیاست ها جابه جا می شوند، همه این ها با روش های و ترفندهای گوناگون بدنبال ضربه زدن به انقلاب هستند تا به هر نحوی مردم را از انقلاب دل سرد کنند.

حجت الاسلام بامریبیان کرد: اگر به مصاحبه های انتخاباتی این دو نامزد نگاه کنیم می بینیم هدف هر دو یکی است، می خواهند تحریم ها ادامه داشته باشد و جلوی ایران به هر نحو ممکن گرفته شود، مسوولان باید بیانات مقام معظم رهبری را در برخورد با آمریکا و غرب سرلوحه کار خودشان قرار بدهند.                                       

وی خاطرنشان کرد: اوضاع آمریکا گویای همه چیز است، امروز بی اخلاقی را بین دو تا نامزد می بینیم به همدیگر اتهام تقلب و دزدی در انتخابات می زنند.

 وی اظهار کرد: امام(ره) و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که آمریکا رو به افول و زوال است، کسی باور نمی کرد اما امروز با این اعتراضات و تظاهرات، نابرابری ها در آمریکا این مطلب را برای مردم دنیا روشن کرد که سیاست های استکباری آمریکا در دنیا خریداری ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنارک امام جمعه سيستان و بلوچستان مقام معظم رهبری سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره