Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسترز پاریس 2020 شروع شده و هر شب نگاهی داریم به بازی های برگزار شده.

مسترز پاریس به عنوان آخرین مسترز 1000 امتیازی سال 2020 آغاز شده و در این مطلب نگاهی داریم به مسابقات روز ششم این رقابت ها.

به گزارش طرفداری، در اولین بازی نیمه نهایی، دنيل مدودف با شكست 0-2 ميلوش رائونيچ، براى اولين بار به فينال مسترز پاريس رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدودف ست هاى اين بازى را 4-6 و 6-7 به سود خود به پايان رساند. رائونيچ در تاى بريک ست دوم نزديک بود مثل ديروز به بازى برگردد كه مدودف اجازه اين كار را به تنيسور كانادايى نداد. مدودف قبل از این 3 بار به فینال مسترزهای 1000 امتیازی رسیده بود که در 2 فینال موفق بوده است.

دنيل مدودف

در بازی دوم نیمه نهایی، الكساندر زورف با شكست 0-2 رافائل نادال، حريف دنيل مدودف در فينال مسترز پاريس شد. زورف در اين بازى كم نقص ظاهر شد و در سرويس هاى خود، اجازه نفس كشيدن به نادال نداد. علاوه بر زدن سرويس هاى غير قابل ريترن، زورف در سروهاى نادال هم نمايش خوبى از خود نشان داد و باعث شد تا مرد شماره 2 تنيس جهان روز سختى را تجربه كند. به غير از مقطعى در ست دوم كه به نظر مى رسيد نادال مى تواند به بازى برگردد و زورف را بريک كرد، تنيسور آلمانى بهتر از حريف كهنه كارش عمل كرد و نمايش قابل تحسينى ارائه داد. تنيسور آلمانى با شكست 4-6 و 5-7 نادال، علاوه بر كسب دوازدهمين پيروزى متوالى خود، براى اولين بار راهى فينال مسترز پاريس شد. اين هفتمين بارى است كه زورف به فينال يک مسترز 1000 امتيازى مى رسد و فردا براى كسب چهارمين عنوان خود در اين مسترزها بايد مقابل دنيل مدودف قرار بگيرد. رافائل نادال نيز بار ديگر در مسترز پاريس ناكام ماند. ماتادور تنها يكبار فينال اين مسابقات را تجربه كرده كه آن هم با شكست همراه بوده است. مسترز پاریس و مسترز میامی، همچنان تنها مسترزهای 1000 امتیازی هستند که نادال موفق به کسب آن ها نشده است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

تنیس | نواک جوکوویچ در یک قدمی رکورد پیت سمپراس

مسترز پاریس 2020 | پیروزی مهم مارین چیلیچ و شکست کارن خاچانوف در شب اول مسابقات

مسترز پاریس 2020 | در روز پیروزی استن واورینکا، استفانوس سیتسیپاس از دور رقابت ها کنار رفت

مسترز پاریس 2020 | شروع رافائل نادال با ثبت هزارمین پیروزی دوران حرفه ای خود

مسترز پاریس 2020 | راهیابی رافائل نادال، دیگو شوارتزمن و دنیل مدودف به یک چهارم نهایی

مسترز پاریس 2020 | مشخص شدن دیدارهای نیمه نهایی؛ نادال در برابر زورف، مدودف مقابل رائونیچ

تنیس | چهره 8 تنیسور حاضر در مسابقات فینال تور ATP مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسترز پاریس 2020 رافائل نادال مسترز پاریس دنیل مدودف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف  خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت. پینگ پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان برای راه یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

رقابت‌های گرند اسمش عربستان از ۱۲ لغایت ۲۲ اردیبهشت در شهر ریاض در حال برگزاری است.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان برعهده جمیل لطف الله نسبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • وداع رافائل نادال با هم‌وطنانش / فیلم
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!