Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@05:28:01 GMT

بهترین روش‌ تمیزکردن قابلمه‌سوخته

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۳۶۶۱

روش‌های مختلفی برای تمیز کردن قابلمه و ماهیتابه‌های سوخته شده وجود دارد. ناطقان: به نقل از مجله بریتانیایی اوکی، بسیاری از ما قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های سوخته‌ای داریم که شاید ندانیم چطور می‌شود آن‌ها را تمیز کرد. روش‌های مختلف و ابزار‌های متفاوتی برای تمیز کردن وسایل آشپزی سوخته شده وجود دارد که در اینجا به چند عنوان از آن اشاره می‌کنیم:
 نمک

نمک به راحتی برای از بین بردن باقیمانده مواد غذایی سوخته شده استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام چیزی که شما نیاز دارید، این است که ۳ قاشق بزرگ غذاخوری نمک در ماهیتابه و یا قابلمه سوخته بپاشید و از اسفنجی خیس برای پاک کردن آن استفاده کنید. پس از آن دوباره نمک ریخته و این کار را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دهید.

چند روش مفید برای تمیز کردن قابلمه‌های سوخته
جوش شیرین و سرکه

قابلمه سوخته را با کمی آب به ارتفاع دو اینچ پر کنید. کمی سرکه به آن اضافه کرده و ظرف را حرارت دهید تا آب به جوش بیاید. دو قاشق غذا خوری جوش شیرین به آن اضافه کنید و این مخلوط را چند دقیقه به همین حالت رها کنید. سپس آب را بیرون ریخته و با اسفنج اقدام به پاک کردن مواد غذایی سوخته کنید.

چند روش مفید برای تمیز کردن قابلمه‌های سوخته
قرص‌های ماشین ظرفشویی

قابلمه یا تابه سوخته را با چند اینچ پر کنید تا غذای سوخته را بپوشاند. سپس آب را کمی گرم کنید و قابله را بر روی حرارت ملایم قرار دهید. پس از آن قابلمه را از روی گاز برداشته و قسمت‌های سوخته را با یک دستکش بردارید و در آخر آن را با آب بشویید.

چند روش مفید برای تمیز کردن قابلمه‌های سوخته
کوکاکولا

ظرف را با کوکاکولا پر کرده و اجازه دهید تا چند ساعت بگذرد و یا غذا شل شود (دست کم بگذارید سه ساعت خیس بخورد). پس از آن با استفاده از کاردک تلاش کنید تا باقیمانده‌های غذا را پاک کنید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: بهترین روش ، تمیز کردن ، قابله سوخته

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بهترین روش تمیز کردن برای تمیز کردن قابلمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد یان زومر می‌گوید همیشه این حس را داشته که او دروازه‌بانی بسیار قابل اعتماد است.

طرفداری | جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس، معتقد است که یان زومر، دروازه‌بان اینتر، در حال حاضر بهترین دروازه‌بان سری آ است.

با قهرمانی در سری آ، دومین عنوان قهرمانی لیگ خود را در دو کشور مختلف کسب کرد. عملکرد عالی این ملی‌پوش سوئیسی در مهار ضربات، نقش مهمی در بهترین خط دفاعی سری آ در این فصل برای اینتر ایفا کرد. نراتزوری کمترین گل را در سری آ دریافت کرده و بیشترین کلین شیت را داشته است.

دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس و آتزوری با تحسین از عملکرد یان زومر می‌گوید شاید عملکرد او برای بسیاری تعجب‌آور باشد اما برای او اینطور نبوده است. بوفون، قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶، در مراسم اهدای جایزه بولگاری در مصاحبه با سایت FCInterNews در مورد درخشش زومر، دروازه‌بان سابق بایرن مونیخ و بروسیا مونشن‌گلادباخ و فعلی اینتر صحبت کرده است.

یان زومر بهترین دروازه‌بان سری آ است

بوفون قطعاً می‌داند که چگونه بهترین دروازه‌بان سری آ باشد. این دروازه‌بان افسانه‌ای آتزوری برای بیش از یک دهه بهترین دروازه‌بان سری آ بود. بوفون در پاسخ به این سوال که به نظر او بهترین دروازه‌بان سری آ چه کسی است، گفت:

با نگاهی به گل‌های خورده، نمی‌توان از کسی غیر از زومر اسم برد. برای بسیاری او یک سورپرایز بوده است اما برای من، او فقط چیزی را که قبلاً نسبت به او می‌دانستم تأیید کرد. همیشه حس می‌کردم که زومر، دروازه‌بانی بسیار قابل اعتماد است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری