Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فولاد در خصوص دیدار شب گذشته برابر ذوب‌آهن اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در بیانیه باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

روز گذشته شروع فصل جدید و البته شروع صدور بیانیه‌ها بود، بیانیه‌هایی که خیلی زود روی خروجی سایت‌ها قرار گرفت تا هنوز مسابقات هفته نخست تمام نشده، اعتراضات به داوری‌ها آغاز شود اما لازم دیدیم که در خصوص صحبت‌های انجام شده، توضیحاتی را برای روشن شدن افکار عمومی ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دوستان در باشگاه ذوب‌آهن بهتر است تا بار دیگر گل اول‌ تیمشان در دیدار شب گذشته را مرور کنند. گلی که در ادامه خطایی به ثمر رسید که صحنه‌های تلویزیونی و دوربین اختصاصی ما به طور واضح نشان می‌دهند تصمیم اشتباهی از سوی تیم داوری بوده است تا در ادامه تمرکز تیمی ما با همین یک سوت ساده خدشه دار شود و توپ پس از یک رفت و برگشت وارد دروازه ما شود، صحنه‌ای که بازیکن ما به طرز کاملا صحیح توپ را از بازیکن حریف گرفت و در حالیکه تیم ما در موقعیت ضدحمله برای به ثمر رساندن گل دوم بود اما کمک داور، تصمیم صحیح داور را برگرداند و پس از آن بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه این صحنه به جای اعتراضات شدید به داوری، به فوتبال ادامه دادیم تا بیش‌تر از قبل تلاش کنیم و این گل را جبران کنیم. خطایی که اگر گرفته نمی‌شد در ادامه آن گلی زده نمی‌شد و می‌توانستیم با سه امتیاز از اولین دیدار بیرون بیاییم و وضعیت متفاوتی برای‌مان رقم می‌خورد. لازم به ذکر است در تمام طول مدت بازی، اعضای نیمکت تیم ذوب آهن با اعتراض روی هر سوت، سعی داشتند تا داور را تحت تاثیر قرار بدهند و او را متقاعد به گرفتن خطا کنند، آن‌ها حتی به انداختن اوت توسط بازیکنان تیم ما اعتراض داشتند و به این معتقد هستیم که روز گذشته تیمی که از داوری ضربه دید، ما بودیم که سه امتیاز از کف‌مان پرید. دوستان در تیم فوتبال ذوب‌آهن بهتر است دیدار فصل قبل ما و خودشان را دوباره مرور کنند و پنالتی سالم ما که داور اعلام نکرد را دوباره ببینند، ما در آن زمان به جای اعتراض و دادن بیانیه سعی کردیم تیم را از نظر فنی و روانی آماده‌تر کنیم تا در مسابقات آتی بتوانیم نتایج لازم را بگیریم و این امر محقق شد و عملکرد فنی تیم ما در فصل گذشته گویای همه چیز است. گفتنی است تیم ما در فصل قبل در مسابقات زیادی از نظر اشتباهات سهوی داوری ضربه دید و اگر این اشتباهات نبود، تیم فولاد خیلی زودتر می‌توانست به سهمیه آسیایی برسد و شاید به عنوان دومی لیگ‌برتر دست می‌یافت. در هر صورت بهتر است تیم‌ها از ابتدای لیگ برتر، داوران را با دادن بیانیه و اعتراضات مکرر در زمان انجام مسابقه، تحت فشار نگذارند و اجازه بدهند تا داوران با آرامش روانی و ذهنی مناسب، مسابقات را قضاوت کنند و ان‌شاءالله که در هیچ دیدار دیگری در لیگ‌برتر شاهد اشتباهات سهوی داوری نباشیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ذوب آهن تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد

گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت ۲۰ کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌اِن‌اِن، گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت 20 کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه "فناوری برای آپارتاید ممنوع" No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر 30 کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، 20 نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

 این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، "نظاره گر غیرشرکت کننده" بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را "اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال" خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN  ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

سازمان دهندگان این اعتراض در عین حال می‌گویند که برخی از کارگران اخراج شده هیچ اختلالی در داخل دفاتر گوگل ایجاد نکرده‌اند.

"گروه فناوری برای آپارتاید ممنوع" در این بیانیه اعلام کرد که گوگل عصبانی شده است چرا که مدیران این شرکت از قدرتی که کارکنان در تحصن‌های تاریخی سه‌شنبه گذشته نشان دادند و همچنین از واکنش نادرست خود خجالت می‌کشند.

این بیانیه افزود: اکنون، این شرکت به هر کارمندی که از نظر فیزیکی در مجاورت تظاهرات بوده از جمله کسانی که اصلاً در این کمپین شرکت نداشته‌اند، ضربه می‌زند.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: قتل عام غیرنظامیان در غزه شکاف عمیقی در افکار عمومی آمریکا ایجاد کرده است و اعتراضات گسترده علیه حمایت دولت ایالات متحده... از اسرائیل در سراسر دانشگاه‌ها و شرکت‌های این کشور در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

اعتراض کارکنان گوگل به قرارداد رایانش ابری این شرکت با دولت اسرائیل بیش از شش ماه پس از حمله 7 اکتبر حماس شکل گرفت و این در حالی است که حملات اسرائیل به غزه اکنون بیش از 34 هزار کشته برجای گذاشته است که بیش از 70 درصد از کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ