Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@13:38:07 GMT

۴ نکته از افتتاحیه؛ پرسپولیس پشت دیوار منادی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۳۸۵۸

   به گزارش جام نیوز، دیدار افتتاحیه لیگ بیستم در ورزشگاه دستگردی تهران به میزبانی سایپا آغاز شد و طی آن قهرمان لیگ نوزدهم به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا رفت و این بازی علیرغم افت و خیزها و موقعیت‌های گل زیادی که به خصوص از سمت پرسپولیس داشت، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا افتتاحیه لیگ متاسفانه بدون گل آغاز شود؛ نتیجه‌ای آشنا برای لیگ و فوتبال ما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

برتری مطلق پرسپولیس در تمامی آیتم‌ها 

به طرز محسوسی پرسپولیس در بازی مقابل سایپا در تمامی بخش‌ها و آیتم‌ها برتری داشت‌. این تیم عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ بازی را مقتدرانه آغاز کرد و از همان شروع مسابقه با ارائه یک بازی تهاجمی و رو به جلو توانست که در تمامی بخش‌ها از جمله درصد و مالکیت توپ، صدور پاس و رد و بدل کردن پاس‌های سالم، ایجاد موقعیت گلزنی، شوت به دروازه حریف و دیگر آیتم‌ها برتری دو برابری نسبت به سایپا داشته باشد، اما علیرغم تمام این برتری‌ها سرخپوشان نتوانستند به گل برسند تا افتتاحیه لیگ برای آنها با یک امتیاز آغاز شود و مسلما این نتیجه برای سایپایی که از ابتدا هدفش رسیدن به یک امتیاز بود بسیار خوب به پایان رسید.

 

 صخره‌ای به نام اکبرمنادی در برابر پرسپولیس  

بدون شک در این بازی محمدحسین اکبرمنادی دروازه‌بان سایپا مانعی بزرگ در برابر گلزنی پرسپولیس بود. دروازه‌بان سایپا با درخششی که داشت توانست خود را چهره اول این بازی تبدیل کند و مانع گلزنی بازیکنان پرسپولیس در طول بازی شود. محمدحسین در این بازی چندین بار با واکنش های دیدنی خود جلوی گلزنی حریف را گرفت تا بدون اغراق بزرگترین مانع پرسپولیس در رسیدن به ۳ امتیاز در این بازی به حساب بیاید.

 

 بازی ضعیف هافبک‌های میانی پرسپولیس  

هرچند کمال کامیابی نیا تا قبل اخراجش از بازی نسبتا خوب عمل کرده بود اما با کارت قرمزی که او در ده دقیقه پایانی گرفت به نوعی باید او را یکی از بازیکنان ضعیف این دیدار به حساب بیاوریم، اما در سوی مقابل بدون شک بازی افتتاحیه لیگ برای کاپیتان دوم پرسپولیس اصلاً خوشایند نبود و احمد نتوانست آن گونه که باید و شاید در میانه زمین رهبری تیمش را برعهده بگیرد و البته او در دقایقی از بازی به قدری عصبی رفتار کرد که مشخص شد نمی‌توان از او انتظار بازی همیشگی‌اش را داشت، با این حساب می توان یکی از علت های اصلی ناکامی پرسپولیس در این بازی را به غیر از درخشش گلر سایپا، از کار افتادن خط میانی پرسپولیس عنوان کرد.

 

استراتژی کلی سایپا و واکنش آنها به اخراج کامیابی‌نیا 

از همان شروع بازی مشخص شد که نارنجی‌پوشان سایپا هدف اصلی خود در این بازی را کسب یک امتیاز قرار داده‌اند و به همین دلیل استراتژی آنها برای این بازی فشرده کردن فاصله خطوط شان و انجام یک بازی دفاعی و در ادامه دلخوش بودن به ضد حملات بود، این تیم در این زمینه خوب عمل کرد اما در مجموع تعداد پاس های بازیکنان این تیم در طول بازی اصلا مناسب نبود و به غیر از دو الی سه مورد در باقی موارد تعداد پاس های این تیم دورقمی نمی شد و خیلی زود توپ توسط بازیکنان این تیم لو می رفت، اما در ادامه و بعد از اخراج کامیابی نیا در دقیقه ۷۹ هیچ واکنشی را از سوی این تیم مبنی بر این اتفاق و استفاده از فرصت ایجاد شده ندیدیم تا آنها به وضوح نشان دهند که تمام هدفشان کسب یک امتیاز مقابل قهرمان لیگ است هر چند که اخراج کامیابی نیا می‌توانست فرصت خوبی را در اختیار سایپا قرار دهد تا این تیم کمی به حمله کردن هم فکر کند و البته تنها موقعیت جدی این تیم در دقایق پایانی و در زمان ده نفره شدن پرسپولیس به وجود آمد که البته علت اصلی آن هم اشتباه فردی بازیکنان پرسپولیس در میانه میدان و لو دادن توپ در منطقه یک سوم دفاعی بود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟