Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:26:21 GMT

آموزش در روستاها تحت تاثیر سرقت کابل‌های تلفن است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۴۱۹۶

آموزش در روستاها تحت تاثیر سرقت کابل‌های تلفن است

کوچکی‌نژاد با تاکید بر مهیا شدن زیرساخت‌‌های لازم در روستاها برای آموزش در شرایط کرونایی، گفت: یکی از مشکلات استان گیلان سرقت کابل تلفن است که در روستاها دسترسی به شبکه شاد را مختل کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «جبار کوچکی‌نژاد» عصر امروز (شنبه، ۱۷ آبان) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه سرقت کابل تلفن یکی از مشکلات و معضلات اساسی استان است که به شکل وسیع انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات استان گیلان سرقت کابل تلفن است که در روستاها دسترسی به شبکه شاد را مختل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حوزه آمورش و پرورش، افزود: آموزش دانش آموزان در برخی مناطق گیلان به شدت تحت تأثیر سرقت کابل قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه گیلان در بخش کمک‌های استانی به بخش نوسازی مدارس، رتبه سی‌ام کشوری را دارد، خاطرنشان کرد: باید با تلاش و همت در این زمینه، شرایطی ایجاد شود تا رتبه خود را حداقل به ۱۵ کاهش بدهیم.

 

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه رتبه دانشگاه فرهنگیان گیلان در مقایسه با سایر استان‌ها بین ۲۸ یا ۲۹ است، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان گیلان از نظر تجهیزات و امکانات رتبه آخر را دارد و کارنامه ما در این زمینه مطلوب نیست.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان توسط شش وزیر و چهار دولت وعده داده شد اما نتیجه‌ای حاصل نشد، خاطرنشان کرد: هفته گذشته در صحن مجلس یک فوریت این طرح به تصویب رسید.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: جبار کوچکی نژاد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش سرقت کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس