Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق ابلاغ رئیس قوه قضائیه، دادستان‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل موانع‌، برای ایجاد اشتغال و رونق تولید کمک می‌کنند و دستگاه‌های اجرایی موظفند که مشکلات ایجاد شده را به دادستانی ارائه دهند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عصر امروز جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که مسئولان راه استان به بیان مشکلات راه‌سازی و بحث تملک اراضی و آزادسازی حریم راه‌ها و نیز وقفه‌ای که در کار تعدادی از پیمانکاران به وجود آمده است، پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال عباسی در این جلسه اظهار داشت: در حوزه راه و ترابری مشکلات زیادی وجود دارد و بخشی از این مشکلات به خود اداره راه باز می‌گردد، چرا که در جریان موانع راه‌سازی می‌بایست با ارائه دادخواست، شکایت و رفع مزاحمت و پرداخت بدهی‌ها  به دنبال حل موانع باشید.

وی ادامه داد: از زمانی که پروژه تعریف می‌شود تا زمانی که کار به پیمانکار تحویل داده می‌شود و پیمانکار تجهیز می‌شود، وقت هست که اداره راه پروژه را ارزیابی کرده و موانع کار را برطرف کند، حال یا به صورت توافق با صاحبان املاک یا ارزیابی شود و به دادستان ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در هرصورت به هیچ عنوان به‌خاطر مشکلات اجتماعی نباید کار پیمانکاران متوقف شود و اگر به بهانه‌ مشکلات اجتماعی پروژه متوقف شود، مجری پروژه مقصر است.

طرح مبارزه با گرانفروشی و احتکار در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شودنماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: اتکا بر توانایی‌های کشور تاکید چندباره مقام معظم رهبری استتداوم وضعیت قرمز کرونایی در چهارمحال و بختیاری؛ لازم است نیروی انتظامی ورود گسترده کند

عباسی تصریح کرد: در دستوری که رئیس قوه قضاییه به دادستان‌های کشور داده است، تاکید شده که دادستان‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل موانع‌، برای ایجاد اشتغال و رونق تولید به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند و دستگاه‌های اجرایی موظفند که  مشکلات ایجاد شده در این مسیر را به دادستان ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در موقعیت کنونی کشور، دریافت بودجه برای طرح‌ها بسیار دشوار است و 5-6 ماه فرصت است تا بودجه‌ها جذب شود و اگر این جذب صورت نگیرد، اعتبارات بازگردانده می شود، به علاوه با توقف پروژه‌ها به علت موانع اجتماعی، پیمانکاران ضرر بسیاری متحمل و کارگران بیکار می‌شوند و همچنین از طرفی به حق و حقوق مردم باید به صورت تمام و‌ کمال رسیدگی شود.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: اگر هر دستگاه اجرایی دولتی با دستگاهی دیگر به مشکل برخورد، سعی بر این باشد که بدون شکایت کار پیش رود و درصورت لزوم شخصا به مسئله ورود پیداکرده و مشکل را حل خواهیم کرد.

سردار منوچهر امان‌اللهی در ادامه این جلسه اظهار داشت: دربحث جاده‌ها درموارد رفع نقص و احداث جاده‌ها، نیروی انتظامی و پلیس‌راه همیشه همکاری لازم را داشته‌اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علت بسیاری از نارضایتی مالکان در جریان آزادسازی حریم راه‌ها، رفتار چندگانه‌ دستگاه‌های مختلف در پروژه‌های کلان مبنی بر پرداخت نامتوازن خسارت و حق مالکیت  است.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌ رسان استان تا روز جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری