Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فریدون حسنوند شنبه شب در نشست جلوگیری از تصرف اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز در سالن جلسات فرمانداری افزود:قانون در این زمینه کامل و جامع است و باید با قاطعیت با قانون گریزان برخورد کرد.
وی اظهار داشت:باید از ظرفیت های قانونی به بهترین نحو ممکن برای متخلفان استفاده کرد و مانع خسارت به بیت المال و منافع عمومی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تفکیک غیر قانونی اراضی کشاورزی را یک تهدید جدی برای منطقه دانست و گفت:تخریب اراضی کشاورزی و سواستفاده از آنها خسارت جدی به حقوق ملی و منافع ملی وارد می سازد.
به گفته وی هرجایی که تخلفی از سودجویان صورت گیرد باید دستگاههای مربوطه برای دفاع از منافع ملی و عمومی به دستگاه قضایی شکایت کنند.
وی گفت:فروش غیرقانونی اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز در آنها ضمن افزایش حاشیه نشینی،در بروز چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی و ناامنی بسیار تاثیرگذار است‌.
حسنوند افزود: برای جلوگیری از تبعات اجتماعی باید با برنامه ریزی جدی و قانونی با سودجویان برخورد کرد .
وی تصریح کرد: اگر در سیستم های اداری ، برخی کارکنان متخلف و ذینفع به این‌ سودجویان یرای رسیدن به اهدافشان کمک کنند باید با اهرم قانونی با آنها برخورد شود.
وی بیان کرد: هدف ما پاسداری از منافع ملی است و مردم از این برخوردهای قانونی با سودجویان و متعرضین خوشحال و امیدوار خواهند شد.

برچسب‌ها تصرف اراضی اندیمشک اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصرف اراضی اندیمشک اراضی کشاورزی تصرف اراضی اندیمشک اراضی کشاورزی اخبار کنکور اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد