Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با آغاز تشدید نظارت‌ها بیش از ۷۴۳۱ مورد بازرسی توسط بازرسین بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از مراکز و اماکن انجام گرفته است.

او گفت : ۶۷۴ مورد اخطار بهداشتی صادر و بیش از ۷۵ پرونده متخلفان به دادستانی وتعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیا افزود : در طی این بازرسی‌ها ۹۰ تالار پذیرایی به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد استانی کرونا پلمپ و ۸۱ قلیان سرا تعطیل شد.

او افزود : ۴۲ رستوران‌ها ومرکزتهیه وتوزیع موادغذایی، ۴۰ فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۷۶ آرایشگاه زنانه، ۵۸ باشگاه بدنسازی و بیش از ۲۱۰ واحد صنفی دیگر از جمله بنگاه املاک، آب میوه وبستنی، گیم نت و سایر مراکزمتخلف تعطیل شد.

شکیبا ادامه داد : در این مدت بیش از ۵۸ مورد از مراسم جشن و عزا به دلیل ممنوعیت برگزاری تجمعات لغو و تعداد ۱۲ مورد از صاحبان مراسم مذکور که به هشدار‌ها توجه نکردند به مراجع قضایی معرفی که تعدادی از این افراد با حکم دادستانی بازداشت شدند.

او افزود : این نظارت‌ها در راستای حفظ سلامت مردم همچنان ادامه دارد واز مردم استان درخواست می‌نمایم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور درمراسم جشن و عزا و استفاده از ماسک باعث کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا شوند.

شکیبا گفت : شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف درمورد رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی با سامانه ۱۹۰ بهداشت تماس بگیرند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد

هوتن شکیبا، بازیگر ایرانی به مناسبت روز تولد آتیلا پسیانی (۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶) یک استوری دردناک منتشر کرد. پسیانی بر اثر سرطان در ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در پاریس درگذشت. او در این استوری نوشت: «چقدر جات خالیه چقدر نبودنت معلومه تولدت مبارک»

منبع: برترین‌ها

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز