Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حسینعلی مقصودی امشب در جلسه اقتصاد مقاومتی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از جمله مهم‌ترین طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان در زمینه راه پروژه‌های راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، باند دوم جاده شهرکرد به بروجن به لردگان ، احداث چهار خطه شهرکرد به شلمزار، ساخت کنارگذر شمالی شهرکرد، جاده شهرکرد به داران و جاده شهرکرد به دشتک به خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهارخطه شهرکرد به شلمزار از جمله طرح‌های مهمی است که مطالبات بسیار مردمی را به همراه داشته که در صورت رفع مشکلات ایجاد شده در اجرای این پروژه تلاش می‌کنیم که 10 کیلومتر از 14 کیلومتر کل پروژه، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه طرح‌های راه‌سازی چهارمحال و بختیاری بیشترین طرح‌های اقتصاد مقاومتی این استان را به خود اختصاص داده است گفت: متاسفانه در اجرای تعدادی از این طرح‌ها 12 پیمانکار درگیر رفع مشکلات اراضی و اجتماعی این طرح‌ها شده‌اند که در سرعت تکمیل آن‌ها خلل‌هایی ایجاد شده است.

مقصودی تصریح کرد: برای رفع مشکلات ایجاد شده و جلوگیری از معطل ماندن پروژه‌ها که باعث ضرر و زیان بسیاری می‌شود همکاری بیشتر دادستان‌های شهرستان‌ها و تسریع در روند پیگیری پرونده‌های در این زمینه را خواستاریم.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری شهرسازی شلمزار مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال