Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@11:49:12 GMT

سفر اتباع خارجی به عراق تنها از طریق هوایی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۴۴۷۷

کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق اعلام کرد که غیرعراقی‌ها تنها از طریق فرودگاه‌ها می‌توانند به این کشور سفر کنند.

به گزارش فارس، کمیته عالی ملی بهداشت و سلامت عراق از امکان سفر به این کشور در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

این کمیته شنبه‌شب با حضور «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق جلسه‌ای برگزار کرد و تصمیمات جدیدی در ارتباط با ادامه فعالیت‌ها در این کشور در سایه شیوع بیماری کرونا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته اعلام کرد که «غیرعراقی‌ها صرفاً از طریق مجاری هوایی می‌توانند وارد عراق شوند مشروط بر اینکه اقدامات و دستورالعمل‌های پیشگیری اجرا شود».

از زمان شیوع کرونا در عراق، دولت این کشور ورود اتباع خارجی به خاک خود را از گذرگاه‌های مرزی ممنوع کرده است؛ با این حال، برخی از گذرگاه‌های مرزی منطقه کردستان عراق با ایران باز است.

کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق همچنین با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۰۲۰-۲۰۲۱ از بیست و نهم ماه نوامبر (۲۵ آذر) موافقت کرده است. این کمیته از وزارت‌خانه‌های آموزش و پروش و آموزش عالی خواسته طرح‌های آماده خود به منظور اجرای اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا را به وزارت بهداشت ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری رسمی (واع)، کمیته مذکور از وزارت امور خارجه عراق خواسته تصمیمات مربوط به نحوه سفر به این کشور را به مراکز مربوطه در عراق و سفارت‌خانه‌های این کشور در خارج را ابلاغ کند.

کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق همچنین خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای خرید واکسن ویژه کرونا از کشورهای دیگر شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003APk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عراق بهداشت و سلامت عراق کمیته عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید