Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:06:23 GMT

توسعه فضای سبز شهر پلدختر در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۴۵۸۹

توسعه فضای سبز شهر پلدختر در دستور کار است

محمد شرفی نصیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حقوق ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور سال جاری به پرسنل شهرداری پلدختر پرداخت شده و تنها یک ماه از شهرداری طلب دارند که در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

وی به دیگر اقدام‌های خود در طول مدت تصدی امور در شهرداری اشاره کرد و افزود: خیابان‌ها و کوچه‌های منطقه سازمانی‌های شهر پلدختر که در جریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تخریب شد، توسط شهرداری آسفالت و تنها یک تا ۲ کوچه باقی مانده که عملیات آسفالت آنها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: خیابان شهید رضوی جنب مسجد جامع این شهر که در سیل تخریب شد به طور کامل آسفالت شده است.

شرفی نصیری توسعه فضای سبز را اولویت فعالیت‌های شهرداری دانست و افزود: برای ایجاد جاده سلامت و فضای سبز در خیابان‌های ساحلی شرقی و غربی پلدختر، نیاز به رفع مشکل فاضلاب بود که آب و فاضلاب در رفع این مشکل قول مساعد داد.

وی یادآور شد: برای جایگزینی فضای سبز تخریب شده از سیل در ورودی شمالی شهر احداث پارک فدک در همان محل با وسعت بیشتر از گذشته در دستورکار شهرداری پلدختر است.

سرپرست شهرداری پلدختر تعامل با شورای اسلامی شهر، مدیران ادارات و پرسنل را از اولویت‌های شهرداری پلدختر دانست و افزود: در آینده نزدیک فعالیت‌های عمرانی در منطقه کوی بسیجیان در خیابان‌ها و کوچه‌های امید و هخامنش به اجرا در می‌آید.

کد خبر 5065974

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری پلدختر پلدختر حقوق کارگران ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد ایلام مجلس شورای اسلامی قزوین هفته وحدت شهرداری پلدختر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم