Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ از هفته هفتم بوندسلیگای آلمان، مقابل هم قرار گرفتند.

این دیدار با نتیجه ۲-۳ به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

 

 

 

بیشتر بخوانید

۱۰ بازیکن بزرگ مشترک بایرن مونیخ - دورتموند + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوندسلیگای آلمان تیم بایرن مونیخ فوتبال اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رودررو شوند و این جدال بین دو تیم پرافتخار قاره اروپا یک جدال خاص و حساس محسوب می‌شود. این دو عنوان‌دار قهرمانی در آلمان و اسپانیا جدال های زیادی با یکدیگر داشتند اما بایرن مونیخ برابر مادریدی‌ها مدت زیادی است که طلسم شده و آخرین بار که در طول 90 دقیقه مقابل رئال مادرید پیروز شد، تقویم سال 2012 را نشان می‌داد. بایرن مونیخ در بازی رفت موفق شد با نتیجه 2 بر یک رئال مادرید را شکست دهد اما در بازی برگشت، رئالی‌ها ورق را برگرداندند تا به بازی برگردند که در نهایت دوئل بازیکنان دو تیم در ضربات پنالتی به سود بایرنی‌ها خاتمه پیدا کرد. 
از آخرین پیروزی بایرن مونیخ برابر رئال مادرید،  4396 روز یا معادل 12 سال و 13 روز می‌گذرد و شاگردان توماس توخل به رهبری هری کین برای شکست دادن پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مصمم هستند. با این حال نگاه به سرنوشت بازیکنان بایرن مونیخ در آخرین پیروزی خودشان بسیار قابل توجه خواهد بود.

بایرنی‌ها ابتدا در دقیقه 17 توسط فرانک ریبری و روی ارسال بی عیب و نقص تونی کروس بازیکن فعلی رئال مادرید به گل رسیدند که می‌توان نوشت، ریبری با گل کردن پاس زیبای کروس کمترین کار را در حق او انجام داد!

نیمه نخست با پیروزی شاگردان هاینکس به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان مورینیو به زمین آمدند تا نتیجه را تغییر دهند و مسوت اوزیل با ضربه پای راستش روی پاس عمقی رونالدو این گل را جبران کرد. بازی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد اما در آخرین لحظه‎‌ای که هاوارد وب داور انگلیسی سوت را در دهانش گذاشته بود تا در آن بدمد، پاس فیلیپ لام مقابل پاهای گومز قرار گرفت و کاسیاس در جدال با این مهاجم بلند قامت آلمانی شکست خورد. اکنون می‌خواهیم سرنوشت بازیکنان بایرن مونیخ در آن دیدار خاص را مرور کنیم.

مانوئل نویر: در سن 38 سالگی خیال بازنشستگی ندارد و همراه بایرن مونیخ است.

ژروم بواتنگ: پس از مدتی خانه نشینی و بدون تیم بودن، سالرنیتانا در زمستان با او قرارداد امضا کرد اما اکنون مدافع قهرمان جهان، به سری بی ایتالیا سقوط کرد.

هولگر بادشتوبر: او 35 ساله شده و به تازگی در سوئیس از فوتبال خداحافظی کرده. در آخرین ادعای یکی از رسانه های آلمانی بادشتوبر قصد دارد در کلاس های آموزش خلبانی شرکت کند و خلبان بود!

فیلیپ لام: جنتلمن و مرد محبوب فوتبال آلمان، مشاور مدیریت باشگاه اشتوتگارت است. او در فدراسیون فوتبال آلمان نیز به عنوان مشاور مشغول فعالیت است که به نظر می‌رسد با پایان این فصل، از این سمت کناره گیری کند.

داوید الابا: مدافع اتریشی مادریدی‌ها برای بازی مقابل تیم سابقش انگیزه زیادی داشت اما مصدومیت او باعث شده تا حتی در یورو 2024 هم غایب باشد.

باستین شواین اشتایگر: شواینی این روزها در شبکه های تلویزیونی برای تحلیل بازی‌ها حاضر می‌شود.

لوئیز گوستاوو: پیش از آغاز پروژه پر سر و صدای عربستانی‌ها، همراه با تالیسکا در النصر بازی می‌کرد اما مصدومیت شدیدش باعث شد سران این تیم او را از لیست تیم کنار بگذارند و گوستاوو پس از یک سال خانه نشینی، به عنوان بازیکن سائوپائولو به سری ا برزیل برگشته است.

آرین روبن: مربی تیم زیر 18 سال خرونیخن، همان مردی است که کافی بود توپ روی پای چپش قرار بگیرد.

تونی کروس: کروس پس از جدایی از بایرن مونیخ، در رئال مادرید شروع به مهندسی کرد و امشب در آلیانز آرنا قرار است مادریدی‌ها را مقابل بایرن مونیخ تغذیه کند.

فرانک ریبری: او به عنوان کمک مربی در سالرنیتانا فعالیت داشت اما پس از پایان نیم فصل با دیدن اوضاع عجیب این تیم در سری آ، تصمیم به جدایی گرفت و این روزها در صدد این است که دوباره به آلمان برگردد که پیشنهاد حضور در آکادمی بایرن مونیخ باعث شده تا با انگیزه‌ای بیشتر در فکر بستن چمدان هایش باشد.

ماریو گومز: او در 38 سالگی مدیر فنی لایپزیش است. البته او با حفظ سمت در این مجموعه، در تیم های نیویورک و برزیلی این تیم هم حضور دارد.

دیگر خبرها

  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود