Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:07:28 GMT

ظریف وارد بولیوی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۴۷۴۳

ظریف وارد بولیوی شد

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از وزارت امور خارجه، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه از سفر ظریف به بولیوی، کوبا و ونزوئلا خبر داده و گفته بود که ظریف ۱۳ آبان ماه عازم یک سفر به آمریکای لاتین به کوبا و ونزوئلا سفر خواهد کرد و سپس برای شرکت در مراسم تحلیف «لوئیس آرسه» رئیس‌جمهوری جدید بولیوی راهی لاپاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف بولیوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف بولیوی وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف بولیوی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، اسحاق هرتزوگ و دیگر سران رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش فارس؛ در شرایطی که فشار‌های غرب به حماس برای پذیرش آتش‌‍بس ادامه دارد، وزیر خارجه دولت جو بایدن وارد فلسطین اشغالی شد.

بلینکن در سومین مقصد سفر دوره‌ای خود به منطقه غرب آسیا، وارد اسرائیل شد. او روز‌های گذشته از عربستان سعودی و اردن دیدن کرده بود.

دیپلمات ارشد آمریکایی در سفر به ریاض درباره پیشنهاد اخیر برای آتش‌بس جنگ اسرائیل علیه غزه حرف زد و ادعا کرد که این پیشنهاد، «فوق العاده سخاوتمندانه» است و حماس باید آن را بپذیرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا متیو میلر، وزیر خارجه آمریکا در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس رژیم صهیونیستی و «خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی در غزه» دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی