Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان روز گذشته با حضور در منزل شهید حجت الاسلام مرتضی خدادادی و دیدار با خانواده این شهید بزرگوار گفت: مجاهدین در راه خدا دارای اجر عظیم هستند.

او از خودگذشتگی، ایثار و گام برداشتن برای خدا را از ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و افزود: اگر همه مسئولان شاخصه‌های شهدا را داشتند اکنون این وضعیت را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت به روحیه جهادی شهید خدادادی و همسر گرامی ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام خدادادی شهید شاخص روحانی با روحیه جهادی در گیلان است.

آیت الله فلاحتی ارواح شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال انسان‌ها دانست و ادامه داد: از خدای متعال می‌خواهیم ما را به نوعی تربیت کند تا حقایق را بتوانیم درک کنیم.

او بر ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه توسط خانواده معظم شهیدان به نسل معاصر تاکید و تصریح کرد: همه مردم خوب و دردمند می‌دانند شهدا و خانواده معظم شهیدان چشم و چراغ ملت هستند.

شهید حجت الاسلام مرتضی خدادادی سال ۱۳۶۰ توسط منافقین در بندر انزلی ترور و در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مرتضی خدادادی شهید ترور گلزار شهدای انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد