Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب در واکنش به شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ما از جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا می‌خواهیم تا مسیر تاریخی روند سیاست‌های ظالمانه در حق ملت فلسطین را اصلاح کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از المیادین، در متن پیام اسماعیل هنیه به ترامپ آمده است: ملت فلسطین ما در دهه‌های گذشته از تعصب دولت‌های آمریکا به نفع اشغال رنج برده و رئیس جمهور ترامپ و دولت وی در حمایت از اشغال به ازای حقوق ملی فلسطین شدیدترین رفتار را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از رئیس جمهور منتخب جو بایدن می‌خواهیم روند سیاست‌های ناعادلانه ایالات متحده برای مردم ما که آمریکا را شریک بی عدالتی و تجاوز کرده، به وضعیت ثبات در منطقه و جهان آسیب رسانده و از توانایی آمریکا برای عضویت در حل اختلافات جلوگیری کرده است، اصلاح کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از دولت منتخب خواست با عقب نشینی از طرح معامله قرن، تصمیم در نظر گرفتن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت ایالات متحده به آن را لغو کند.

هنیه خاطرنشان کرد: بر خلاف همه مواضع و تصمیمات بین‌المللی، ما خواستار پایان دادن به تمام تصمیمات مربوط به تلاش برای انحلال مسئله پناهندگان، به ویژه کاهش حمایت از آژانس امداد و کار سازمان ملل برای پناهندگان فلسطینی هستیم.

کد خبر 454046

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسماعیل هنیه حماس جنبش مقاومت اسلامی حماس جو بایدن انتخابات آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم