Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیال شه‌بخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پایان اردوی کیش اظهار داشت: تمرینات متنوع دو هفته‌ای را از دوم تا 16 آبان ماه در جزیره کیش داشتیم و در این روزهای کرونایی، از نظر روحی به شرایط آرمانی رسیدیم. در این اردو برنامه تمرینی کادر فنی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به بهترین شکل پیاده شد و برای ملی‌پوشان بسیار تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهترین شکل امکانات و تجهیزات ورزشی جزیره در اختیار اردونشینان قرار گرفته بود.

بوکسور تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه بعد از برگزاری تمرینات اردویی باید برای مسابقات آماده شویم، عنوان کرد: فرصت زیادی برای برگزاری اردو داریم ولی وقتی زمان مسابقه برسد، باید اردوهای مشترک و مسابقات تدارکاتی داشته باشیم. به جهت محک زدن بازیکنان نیاز به بازی با بهترین‌های دنیاست تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. باید برای بازی‌ تدارکاتی برنامه‌ریزی داشته باشیم و در تورنمنت‌های خارجی شرکت کنیم.

وی افزود: کشورهای هند، ازبکستان، لهستان و... مسابقات داخلی و اردوهای مشترک برگزار کردند. در این شرایط کرونایی اگر اردو نداشته باشیم، از غافله عقب می‌مانیم. 

شه‌بخش در مورد اینکه سعی دارد در المپیک توکیو مدال بگیرد، خاطرنشان کرد: آرزو داشتم در المپیک شرکت کنم و این آرزو برآورده شد. نمی‌خواهم در این بازی‌ها فقط یک المپین باشم و می‌خواهم مدال بگیرم. کار بسار سختی برای گرفتن مدال خواهم داشت. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس دانیال شه بخش تیم ملی بوکس اردوی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود

به گزارش صدای ایران از یورونیوز،غذای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ترکیبی از نان تازه پخته‌شده، پنیر‌های خاص و انواع سبزیجات خواهد بود. البته غذا‌های لذیذی که توسط سرآشپز‌های مشهور فرانسوی تهیه شده‌اند نیز در منو گنجانده شده است.

در طول بازی‌ها، روزانه حدود ۴۰ هزار وعده غذا برای بیش از ۱۵ هزار ورزشکار از ۲۰۰ کشور مختلف که در دهکده‌ی المپیک مستقر هستند، سرو می‌شود.

بازدیدکنندگان نیز می‌توانند در مکان‌های مختلف بازی‌ها از خوراکی‌های مخصوصی که به همین منظور تهیه شده، لذت ببرند.

شرکت فرانسوی خدمات غذایی Sodexo Live که مسئولیت پذیرایی در دهکده المپیک و ۱۴ مکان بازی‌های پاریس را برعهده دارد، اعلام کرده که ۵۰۰ دستور غذای مختلف تهیه کرده است.

بخش قابل توجهی از این غذا‌ها در رستوران بزرگ دهکده المپیک که ظرفیت پذیرایی از ۳۵۰۰ ورزشکار را دارد، سرو خواهد شد. این رستوران قرار است به عنوان بزرگترین رستوران جهان شناخته شود.

ناتالی بلون-سابو، مدیرعامل جهانی شرکت Sodexo Live در این خصوص به خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید: «مطمئنا برای ورزشکاران غذا‌های کلاسیکی مانند پاستا نیز وجود خواهد داشت، اما در کل غذا‌ها با طعم و عطر فرانسوی همراه خواهند بود.»

همچنین ورزشکاران به غرفه‌های غذای «بگیر و برو» دسترسی خواهند داشت که یکی از آنها به طور خاص به غذا‌های فرانسوی اختصاص دارد که توسط سرآشپز‌ها تهیه می‌شود.

آماندین شاینو، سرآشپز مشهور فرانسوی که یک رستوران و یک کافه در پاریس دارد، یکی از دستورپخت‌های خود را که بر پایه کروسان است، معرفی کرد.

او به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: «می‌خواستم دستور غذایی که پیشنهاد می‌دهم، معرف محصولات محلی فرانسه باشد، اما در عین حال می‌خواستم ورزشکاران نیز از آن لذت ببرند. من می‌خواستم یک کروسان پیچ‌خورده درست کنم. بنابراین، کمی پوره کنگر فرنگی، یک تخم‌مرغ آب‌پز و قارچ و کمی پنیر در این غذا خواهیم داشت. این غذا هم گیاهی است و هم اشتهاآور.»

شاینو همچنین در ادامه می‌افزاید: «هر روز در طول بازی‌ها که از ۲۶ جولای تا ۱۱ اوت برگزار می‌شود، یک سرآشپز برتر از جمله برخی از سرآشپز‌های دارای ستاره میشلن در مقابل ورزشکاران در دهکده المپیک آشپزی می‌کند. بنابراین، آنها می‌توانند با سرآشپز‌ها صحبت کنند و بهتر درک کنند که غذای فرانسوی چگونه است و در نتیجه کمی بیشتر فرهنگ ما را درک کنند و با آن آشنا شوند.»

غذا‌های روزانه با طیف گسترده‌ای از سالاد، پاستا، گوشت کبابی و سوپ همراه خواهد بود. پنیر‌ها شامل انواع باکیفیت از لبنیاتی که با شیر گاو و گوسفند در جنوب غربی فرانسه تهیه می‌شوند خواهد بود. دهکده المپیک همچنین دارای یک نانوایی خواهد بود که باگت تازه و انواع دیگر نان را تولید می‌کند.

تونی دور، نانوایی که در رستوران اصلی دهکده المپیک کار خواهد کرد، می‌گوید: «هدف این است که به ورزشکاران این امکان را بدهیم که برای صبحانه یک باگت داغ بردارند.» دور در ادامه می‌افزاید: «ورزشکارانی که علاقه‌مند هستند، حتی می‌توانند در آموزش‌های روزانه نانوایی شرکت کنند و نان باگت فرانسوی خود را درست کنند.»

به منظور ارائه هر چه بیشتر گزینه‌ها، وعده‌های غذایی ارائه شده بر اساس چهار نوع غذا خواهد بود: فرانسوی، آسیایی، آفریقایی و کارائیب و غذای بین‌المللی.

برگزارکنندگان پاریس ۲۰۲۴ وعده داده‌اند که بازی‌ها را پایدارتر و سازگارتر با محیط زیست کنند و این شامل تلاش‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک می‌شود. به همین منظور، رستوران اصلی دهکده فقط از ظروف قابل استفاده مجدد استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، برگزارکنندگان می‌گویند تمام وعده‌های غذایی بر اساس محصولات فصل خواهد بود و ۸۰ درصد آن محصولاتی هستند که در خود فرانسه تولید شده‌اند.

فیلیپ وورتز، رئیس بخش غذا و نوشیدنی کمیته پاریس ۲۰۲۴، می‌گوید: «غذا‌های گیاهی ۶۰ درصد از موارد برای بازدیدکنندگان در مکان‌های برگزاری را تشکیل خواهد داد که از جمله می‌توان به هات داگ گیاهی اشاره کرد.»

دیگر خبرها

  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور