Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@10:19:18 GMT

قتل هم‌خانه به دلیل اختلاف مالی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۵۲۴۵

قتل هم‌خانه به دلیل اختلاف مالی

تحققات درباره این پرونده از زمانی آغاز شد که به کارآگاهان جنایی استان فارس اطلاع دادند مردی جوان که با چاقو زخمی شده، در بیمارستان جان باخته است. وقتی مأموران به بیمارستان رفتند، ابتدا پسری را که مقتول را به آنجا رسانده بود، تحت بازجویی قرار دادند. این جوان گفت از ماجرای قتل بی‌اطلاع است. او توضیح داد: دوستم میثم نیمه‌شب به مقابل خانه‌ام آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی او را دیدم خون‌آلود بود، به همین دلیل سریع وی را به بیمارستان رساندم، اما نمی‌دانم چه کسی او را زده است. اگرچه حرف‌های این جوان در ابتدا قانع‌کننده نبود، اما هیچ مدرکی هم که نشان بدهد وی در این جنایت دست داشته وجود نداشت و از سویی او خودش میثم را به بیمارستان رسانده و منتظر مانده بود تا مأموران برسند و واقعه را شرح بدهد. مأموران با کمی تحقیق فهمیدند میثم خانه‌ای مجردی داشته و همراه یکی از دوستانش به نام محمد زندگی می‌کرده است.

کارآگاهان به خانه مقتول رفتند، اما آنجا خبری از محمد نبود. از سویی این جوان تلفن همراه خود را نیز خاموش کرده بود. علاوه بر این آثار خون در خانه دیده می‌شد.

مجموع این دلایل سبب شد محمد به‌عنوان مظنون اصلی قتل شناخته شود و چند روز تحقیق و ردیابی به دستگیری این فرد منجر شد. متهم وقتی پشت میز بازجویی نشست، گفت: من و میثم در یک کارگاه کار می‌کردیم و خانه مشترک داشتیم. من مدتی قبل به او مبلغی را قرض دادم، اما میثم طلبم را نداد. همین موضوع باعث اختلاف ما شد و چند بار سر این موضوع با هم جر و بحث کردیم. این اختلافات باعث شد از دوستم کینه به دل بگیرم و در نهایت شب حادثه وقتی او خواب بود، چاقویی برداشتم، بالای سرش رفتم و ضرباتی را به او زدم. سپس به‌سرعت فرار کردم و قصد داشتم از کشور خارج شوم، اما به دام افتادم. متهم در ادامه صحنه قتل را بازسازی کرد و سپس پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فارس ارجاع و محمد محاکمه شد. او اکنون در انتظار است تا قضات رأی خود را اعلام کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: چاقو قتل چاقو قتل درگیری پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....