Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن عباسی آرند، مدیر عامل ایرانسل در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آیا راه اندازی اینترنت نسل پنجم هزینه های اضافی برای مردم دارد بیان کرد: "کیفیت 5G موبایل ایران و در مقایسه با اینترنت بقیه کشور‌ها کیفیت خوبی دارد. در تعریف سند ملی شبکه ارتباطات پارامتر‌هایی کیفی برای دسترسی مردم به اینترنت همراه داریم و ما فکر می‌کنیم در ایرانسل این پارامتر‌های کمی و کیفی ارائه می‌کند و البته سازمان تنظیم مقررات هم روی این موضوع نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترنت نسل پنجم فقط در مناطق روستایی و جاده‌ها پوشش کمی دارد و در شهر‌های بزرگ مثل تهران که ترافیک خیلی زیاد است در مقایسه با یک شهر کوچک‌تر که شبکه خلوت‌تر و تقاضا کمتر هست، سرعت بیشتر است. اما در تهران و شهر‌هایی مثل تهران که تقاضا خیلی زیاد است لازمه سرعت بالا توسعه یعنی تجهیز و نصب سایت‌های جدید است.

تهران شرایط خاصی دارد، اولا روز به روز برج‌های سطح شهر در حال ساخت و ساز است که این موضوع پوشش را در بعضی نقاط کور می‌کند. دوما بالاخره برای نصب سایت محل مناسب لازم است هم مراکزی که شهرداری دارد هم بعضی پشت بام خانه‌ها، که این موضوع محدودیت‌ها و چالش‌هایی را به وجود می‌آورد. اگر این محدودیت‌ها و چالش‌ها نباشد ما در ایرانسل برنامه ریزی کردیم که امسال بیش از دویست سایت در تهران بتوانیم نصب کنیم که این کار به شدت می‌تواند به مشترکین مخصوصا در آن محله‌هایی که مشکل دارند کمک کند. اینترنت نسل پنجم قطعا سرعت چند برابری یا حداقل ده برابری را می‌تواند برای مشترکین به ارمغان می‌آورد."

بیشتر بخوانید

مراسم چهاردهمین سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ ایرانسل برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایرانسل بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل اپراتور تلفن همراه اپراتور ایرانسل اینترنت نسل پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان