Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مستعفی تیم آلومینیوم اراک بازگشت خود به این تیم را غیرمحتمل دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی درباره استعفای خود از هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: تغییرات مدیریتی بعد از صعود ما انجام شد، اما پیش از دیدار با نساجی اتفاقاتی افتاد که در شأن فوتبال ایران و شهر اراک نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: به دو عضو هیئت مدیره باشگاه گفتم دوست ندارم این اتفاق (استعفا) بیفتد و درست نبود روز قبل از بازی تیمم را رها کنم. پیش از گرم کردن بازیکنان حتی لیست تیم را نداشتیم و نمی‌دانستم کدام بازیکن را در ترکیب بنویسم. گفته بودم با این شرایط، بعد از این مسابقه در تیم نمی‌مانم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد شباهت پیراهن این تیم با پیراهن تیم ملی ایتالیا گفت: در رختکن دیدم پیراهن ایتالیا را آوردند و لوگوی باشگاه آلومینیوم را روی آن زده بودند که یکی برای بازیکنان تنگ و دیگری گشاد بود.

خطیبی درباره احتمال بازگشتش به آلومینیوم تصریح کرد: به اعضای هیئت مدیره گفتم نفراتی را که خواستم بگیرند و موارد دیگری انجام شود. تا به امروز فقط قرارداد سرمربی ثبت شده که این موضوع، بی‌احترامی به مربیان است. ادامه کار با شرایط موجود خیلی سخت است و امیدوارم مشکلات با من یا با مربی جدید حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228424 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند