Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  تقی دولت آبادی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده و آمار تماس‌های بدون پاسخ مردم، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بش قارداش و شهری شماره ۵ بجنورد (گلستان شهر) از ماه گذشته فعالیت خود را شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی آبادی افزود: با راه اندازی این پایگاه‌ها میانگین زمان رسیدن بر بالین بیمار کاهش می‌یابد و این امر سبب خدمات رسانی بهتر و افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

بیشتر بخوانید

راه اندازی اورژانس اجتماعی در دو شهرستان خراسان شمالی

او عنوان کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بش قارداش که از نوع تیپ ۵ و از مدرن‌ترین تیپ‌های اورژانس کشور بوده و قابلیت ۲ آمبولانسه شدن نیز دارد، توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان و کمک مجمع خیرین سلامت در محل پارک بش قارداش احداث شد و به طور پایلوت تیم واکنش سریع اورژانس استان نیز در این پایگاه مستقر می‌شود.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بش قارداش به روستا‌های اطراف، قسمت‌هایی از محور بجنورد - اسفراین و نقاطی از شهر بجنورد خدمت‌رسانی می‌کند و پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره ۵ بجنورد نیز به گلستان شهر، روستا‌های اطراف و محور‌هایی مانند کمربندی بجنورد و جاده گلستان شهر خدمت رسانی خواهد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه اندازی مرکز اورژانس امداد رسانی به مردم پایگاه اورژانس ۱۱۵ خراسان شمالی بش قارداش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته