Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود شهرکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در جهان باعث تعطیلی صنوف ومشاغل زیادی گردیده ودر استان سیستان وبلوچستان همانند سایر کشور، برخی رسته های صنفی متضرر شدند که درراستای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده ، در مجموع تسهیلات به ارزش 46 میلیارد و 990 میلیون ریال  به صنوف آسیب دیده از کرونا در سطح استان اعطاء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات بدین صورت بوده  که مرکز اموراصناف وبازرگانان با اعلام لیست رسته های صنفی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی آسیب دیده از ویروس کرونا از مشاغل مذکور درخواست نمود تا جهت ثبت نام به سامانه وزارت کار و،رفاه و امور اجتماعی مراجعه نمایند و با ابلاغ موضوع به ادارات و نمایندگیهای تابعه و اتاق اصناف مرکز استان، ثبت نام مشاغل آسیب دیده و روند اعطای تسهیلات به صنوف اعلام شده، آغاز شد.

این مسؤول گفت: تا پایان مهرماه سالجاری به 450 واحد صنفی متقاضی، تسهیلات کرونا پرداخت گردیده که تسهیلات پرداختی در شهرستان زاهدان به مبلغ 23 میلیار د و 80 میلیون ریال ، شهرستان زابل 20 میلیارد و 890 میلیون ریال، شهرستان خاش 540 میلیون ریال، شهرستان ایرانشهر 120 میلیون ریال، زهک 340 میلیون ریال، هیرمند یک میلیارد و 840 میلیون ریال، مهرستان 60 میلیون ریال  و شهرستان هامون 120 میلیون ریال است.

 انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا سیستان و بلوچستان تسهیلات صنعت میلیون ریال آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد