Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به امید خدا این نمایشگاه قطعا امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد و ما هم در وزارتخانه مقدمات این برگزاری را فراهم کرده ایم، طبیعتا این نوع از برگزاری نیازمند برنامه ریزی مدون و اصولی است، اما در اینکه این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود شکی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایون امیرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین اخبار مبنی بر برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: به امید خدا این نمایشگاه قطعا امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد و ما هم در وزارتخانه مقدمات این برگزاری را فراهم کرده‌ایم، طبیعتا این نوع از برگزاری نیازمند برنامه ریزی مدون و اصولی است، اما در اینکه این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود شکی نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران نهاد اجرایی و مربوطه به برگزاری این رویداد بزرگی ادبی و فرهنگی است، به طور قطع اخبار تازه مبنی بر برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب تهران به زودی از طریق این شورا اعلام خواهد گردید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره روند بازگشایی سینما و تئاتر اظهار کرد: سینما و تئاتر همچون سایر مشاغلی که در رده‌های اعلام شده واقع شده اند می‌توانند از بیستم آبان ماه تا ساعت ۱۸ به کارشان ادامه دهند. بدون شک بیماری کرونا مشکلی جدی است و سینما و تئاتر هم باید تابع تصمیماتی باشند که در این خصوص و برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا گرفته می‌شود.

وی تعطیلی و بازگشایی سینما و تئاتر طی ماه گذشته را زیر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام و تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تماما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و هست، این وزارتخانه به تمامی پروتکل‌ها و اطلاعیه‌های صادر شده از سوی این ستاد عمل خواهد کرد.

امیرزاده در همین رابطه خاطرنشان کرد: چگونگی تعطیلی سینما و تئاتر و یا نحوه بازگشایی تازه آن تماما براساس همین پروتکل‌های تازه لحاظ شده و وزارت ارشاد تنها به انجام دستوران این ستاد پرداخته است.

انتهای انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه کتاب سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب سینمای ایران نمایشگاه کتاب سینما و تئاتر کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سایر اعضای ستاد برگزار شد، بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و شناساندن ابعاد حماسه و دلاور مردی‌های دوران دفاع مقدس در نسل جوان مخصوصاً دانش آموزان تاکید کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تأثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل آینده دارد.

فخاری با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های استان تهران باید وظایف خود را در خصوص راهیان نور به طور کامل انجام دهند، گفت: برگزاری اردوی اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان محسوب می‌شود.

کد خبر 6091447

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی