Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:04:22 GMT

فلیک: بهتر از دورتموند بودیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۵۷۸۹

فلیک: بهتر از دورتموند بودیم

سرمربی بایرن مونیخ تیمش را شایسته پیروزی برابر دورتموند در درکلاسیکر دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ بازهم توانست دورتموند را از پیش رو بردارد.

در حساس‌ترین بازی هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی سه بر دو بایرن به پایان رسید تا این تیم با ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانز فلیک تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.

سرمربی بایرن مونیخ بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم کیفیت بالایی را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم فرصت‌های خوبی را روی دروازه‌ها خلق کردند. براین باور هستم که ما بهتر از حریف بودیم و شایستگی بیش‌تری برای پیروزی و کسب سه امتیاز داشتیم.

فلیک در ادامه به ستایش از توماس مولر پرداخت و گفت: مولر یکی از بازیکنان بسیار خوب بایرن است که در طول ۹۰ دقیقه بهترین عملکرد را دارد. او همواره تلاش می کند تا بهتر و بهتر شود. مولر تفکر بزرگی دارد و بازیکنی بسیار مهم و کلیدی در بایرن است.

در این دیدار جاشوا کیمیش، بازیکن تاثیر گذار بایرن مونیخ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

فلیک درباره آسیب دیدگی این بازیکن گفت: فعلا نمی‌توانم درباره زمان دوری او از میادین صحبت کنم. منتظر جواب کادر پزشکی می‌مانم. او یکی از بهترین‌های تیم است و پر کردن جایش در ترکیب تیم بسیار سخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ بوندسليگا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی که فصل گذشته نتوانسته به ‏فینال لیگ قهرمانان برسد امسال به هیچ‌وجه نمی‌خواهد این ‏فرصت را از دست بدهد.

رئال مادرید فصل گذشته نتوانست از سد سیتیِ پپ گواردیولا عبور ‏کند و به فینال برسد و سیتیزن‌ها در فینال موفق شدند اینتر را ‏شکست داده و قهرمان شوند. آنچلوتی حالا در مرحله یک‌چهارم تیم ‏پپ را حذف کرده و برای صعود به فینال باید از سد بایرن هم عبور ‏کند.‏

کارلو آنچلوتی ساعتی پیش از شروع دیدار با بایرن مونیخ در آلیانز آره‌نا ‏در مصاحبه‌ای درباره این مسابقه شرکت کرد. ‏

کارلو، یک‌بار دیگر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هستی. ولی این‌بار ‏حریفت بایرن مونیخ است. اینکه در چنین بازی بزرگی مقابل تیم ‏سابقت قرار بگیری چه حسی دارد؟

خب، اول اینکه خوشحالم که یک‌بار دیگر در نیمه‌نهایی ‏هستیم. برای رسیدن به اینجا از بازی‌های سختی موفق بیرون آمدیم ‏و به همین خاطر است که خوشحالیم. می‌خواهیم در این مرحله ‏تمام سعی‌مان را بکنیم. هدف رئال نیمه‌نهایی است، فینال است. ‏ولی معتقدم مقابل بایرن مونیخ باید خیلی تلاش کنیم. آنها فصل ‏جالبی داشتند. موافق نیستی؟ چون در چمپیونزلیگ عالی کار کردند ‏ولی در لیگ داخلی لغزش داشتند.

در مجموع نظرت درباره این فصل بایرن مونیخ چیست؟

در بوندسلیگا مشکلاتی داشتند ولی در لیگ قهرمانان عالی کار کردند. ‏به‌خصوص در یک‌چهارم نهایی مقابل آرسنال. آنها تیمی خیلی خوب ‏را شکست دادند و با تلاش و اتحاد تیمی مثال‌زدنی نشان دادند چقدر ‏خوبند. در ضمن بایرن در خط حمله و زمانی که حمله می‌کند ‏کیفیتش عالی است. همه هری‌کین، لروی سانه و موسیالا را ‏می‌شناسند. بایرن بازیکنان جوانی با کیفیت فوق‌العاده هم دارد. بازی ‏سختی است هر چند مشخص است که بازی در نیمه‌نهایی همیشه ‏سخت خواهد بود. تیمی که به این مرحله رسیده بازی‌های دشواری را ‏با موفقیت پشت سر گذاشته. ‏

شما منچسترسیتی را حذف کردید که مدعی قهرمانی بود. این باعث ‏شده اعتماد به نفس بیشتری برای صعود به فینال داشته باشید؟

اعتماد به نفس ما یکسان است. کاملا یکسان. می‌دانیم بازی با بایرن ‏دشوار است. آنها تیم و باشگاهی تاریخی هستند و سنت‌شان در این ‏تورنمنت شبیه ما است. ‏

تو با توماس توخل به‌عنوان مربی مبارزه کردی و او را با چلسی حذف ‏کردی. فکر می‌کنی توخل از دیدنت خوشحال می‌شود؟

من برایش احترام زیادی قائلم. توماس مربی فوق‌العاده‌ای است. بله ‏البته که دوست دارم او را ببینم. او در نشست خبری گفت که دیدار با ‏بایرن تنها دیدار با یک تیم نیست بلکه مبارزه با یک پیراهن و یک ‏افسانه است. ‏

دیگر خبرها

  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم