Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:15:51 GMT

عکس/ تجمع طرفداران بایدن مقابل منزل دختر ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۵۸۸۹

عکس/ تجمع طرفداران بایدن مقابل منزل دختر ترامپ

 

به گزارش جماران، شماری از طرفداران جو بایدن، پس از پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مقابل خانه «ایوانکا ترامپ» و «جارد کوشنر» دختر و داماد رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن دی سی تجمع کردند.

 

 

آنها فریاد می زدند: «او اخراج شده است» ، «از این شهر بروید».

 

 

 

طرفداران بایدن با خودروهای خود بوق ‌زنان و شادی ‌کنان به خیابان ها آمدند تا این پیروزی را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو بایدن در پی پیروزی خود مردم کشورش را فراخواند به ایجاد شکاف درون جامعه خاتمه دهند و به طور مشترک به وظایفی که در پیش رو هست بپردازند.

بایدن افزود: خود را متواضعانه مفتخر می ‌داند از اینکه مردم آمریکا به او و معاونش هریس اعتماد کردند. او گفت به ‌رغم تمام موانع تاکنون بی‌ سابقه، مردم آمریکا با مشارکتی بی‌ نظیر انتخاب کردند و این امر یک بار دیگر ثابت کرد که دموکراسی در قلب آمریکایی‌ ها همچنان می ‌تپد.

رئیس‌ جمهور جدید آمریکا در نطق خود گفت: حال که کارزار انتخاباتی پایان یافته، زمان آن فرارسیده که خشم و درشت ‌گویی‌ ها را پشت سر گذاشته به عنوان یک ملت متحد پا به صحنه بگذاریم. زمان آن فرا رسیده که آمریکا متحد شود.

بایدن افزود: «ما آمریکا هستیم. و اگر دست به دست یکدیگر بدهیم، چیزی نیست که نتوانیم به آن دست یابیم.»

دونالد ترامپ پیش از این اعلام کرده بود که او هنوز خود را شکست ‌خورده احساس نمی‌ کند. 

خبرگزاری ‌ها می‌ گویند احتمال موفقیت دونالد ترامپ در پیگیری قضایی و کشاندن موضوع به دیوان عالی آمریکا اندک است. از سوی دیگر شماری از جمهوری‌ خواهان از ترامپ به دلیل حمله او به سیستم انتخابات آمریکا، به عنوان یکی از ارکان اصلی دموکراسی این کشور انتقاد کرده و از او فاصله گرفته اند.

 

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: دیلی میل

 

اخبار مرتبط پناهندگان فلسطینی قربانی ترامپ، کوشنر و معامله قرن «جارد کوشنر» داماد ترامپ کیست؟/ دامادی که از پدرزنش «یک منصب خاص» هدیه گرفت+ تصاویر سختگیری کوشنر علیه مستاجران خود؛ زندان به علت بی پولی رازهای ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر ! (تصاویر)

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا کوشنر واشنگتن آمریکا ترامپ جشن پیروزی بایدن طرفداران بایدن سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان

جمعی از اساتید و دانشجویان پردیس شهیدباهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جمعي از اساتید و دانشجویان پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید این دانشگاه با حضور در جوار مرقد سردار دل‌ها سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی ضمن محومیت اقدامات وحشیانه دولت آمریکا در سرکوب دانشگاهیان حامی مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن شعار‌ها و در دست داشتن پلاکارد‌هایی حمایت و همبستگی خود را با اساتید و دانشجویان آزادی خواه دانشگاه‌های غربی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند