Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ناحیه کرونا در استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: برای سومین بار در سال جاری و با مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، یک هزار و 200 بسته گوشت در استان قزوین توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این بسته ها بین خانواده های نیازمند، خانواده های از کارافتاده، آسیب دیده از ناحیه کرونا و خانواده های بدسرپرست توزیع می شود.

 

وی عنوان کرد: به منطوز توزیع این بسته ها، خانواده های نیازمند توسط کانون های  فرهنگی هنری مساجد که در شهرها و روستاهای استان مشغول فعالیت هستند، در حال شناسایی و احصا هستند که بر این اساس بسته های یک و نیم کیلویی گوشت بین این خانواده ها توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: البته کانون های مساجد استان قزوین از زمان شیوع کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، توزیع بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی را با کمک خیران در بین خانواده های نیازمند داشتند و این کار همچنان در کانون ها ادامه دارد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت خانواده های نیازمند کانون مساجد بین خانواده های نیازمند استان قزوین کانون ها بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، یوسف اینانلو افزود: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و اظهار داشت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی