Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

سیاوش خیرابی، چهره شناخته شده سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"کسی که ندای درونی خود را می شنود، نیازی نیست که به سخنان بیرون گوش فرا دهد. مولانا"

 

مهدی جهانی، خواننده موسیقی سبک پاپ، همراه با ابراز علاقه به مادرش، تصویری از خود و او را در اینستاگرام منتشر کرد.

امین زندگانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از بازیگر تازه کار سریال «خانه امن»، برای او آرزوی موفقیت و درخشش بیشتر کرد.

"اشکان هورسان
بازیگر خوب سریال خانه امن
با آرزوی درخشش بیشتر تو در عرصه بازیگری"

نرگس آبیار، کارگردان شناخته شده سینمای ایران با انتشار تصاویری از آتش گرفتن جنگل‎های توسکستان از مردم و مسئولین خواست توجه بیشتری به طبیعت و درختان داشته باشند.

"حال ما و حال درخت‌های توسکستانی"
تا امروز ۱۵۰ هکتار از جنگل‌های توسکستانی در آتش سوختند و هنوز هم می‌سوزند، اسب‌های وحشی، وحشت زده فرار می‌کنند اما چه کسی حال‌شان را می‌پرسد؟
رمقی برای ما جماعت ایرانی نمانده، مردم سر در گریبان معیشت خود مانده اند.
درخت ها را........ دریابیم"

 

کامران تفتی، چهره شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش  از به انتها رسیدن روزهای سخت نوشت:


"روزهای سخت کم نفس
گرفتاری و بلا و مشکل از دل و سفره و زندگیتون
دور .....
تموم میشن اینروزااااا "

 

مجید اخشابی، خواننده موسیقی پاپ با به اشتراک گذاشتن تصاویری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشته است:

"یک روز بسیار دلپذیر و متفاوت در جمع مدیران، مسئولین و بازیکنان تیم موفق بسکتبال شهرداری گرگان با همراهی دوست نازنین و هنرمندم جناب آقای حامد محضرنیا.
با سپاس ویژه از جناب آقای آرش فولادیان، مدیرمحترم روابط عمومی شهرداری گرگان و همچنین سرمربی فرهیخته و موفق تیم و تیم ملی بسکتبال جناب آقای مهران شاهین طبع و سایر همراهان آقایان:
مصطفی نودهی سرپرست محترم تیم و کاپیتان تیم ملی کبدی، سالار احمدی خبر نگار محترم و معین مطلق عکاس باذوق"

 

منوچهر هادی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون تصویری از پشت صحنه «عاشقانه ۲» را به همراه نوشته‌ای در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

"هر امکانی از شما گرفته می‌شود
خواسته یا ناخواسته و تو آرام آرام تبدیل به بی انگیزه ترین در کارت میشوی. سپس سر از مهارتی در می آوری که ربطی به تو ندارد.
قوی باش و محکم و برای خواسته و هدفت بجنگ نرم و پیوسته
با تفکر و دانش
اکنون ماندگار خواهی شد.
منوچهرهادی
عکس معین باقری
پشت صحنه عاشقانه ۲"

 

 

منبع: شریان

کلیدواژه: شناخته شده سینما سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا که سابقه حضور در روزنامه کیهان هوایی را در کارنامه خود دارد، خاطراتی از روزهای حضور مهدی نصیری در این روزنامه را در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین روایت کرده است.

او در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین می گوید: «به خاطر دارم که در دوران نمایندگی رهبری آقای خاتمی در روزنامه کیهان، هر چه به آقای نصیری گفته می‌شد که احترام نمایندگی رهبری را حفظ کنید، انتقاد کنید اما منزلت نمایندگی رهبری را با ادب و احترام حفظ کنید و بنویسید، ایشان بی‌ادبانه و جسورانه برخورد می‌کند و برای ما شایسته نبود.»

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: «چنین فردی وقتی التماس و درخواست از آقای خاتمی می‌کند که راه برای من بگشا، آقای خاتمی به او اعتماد می‌کند؟ خیر.»

به نصیری گفتم حرف های مخملباف درباره مادرش را علنی نکن اما...

سلمین‌نمین گفت: «در گذشته یک‌بار آقای مخملباف درباره زندگی خودش در یک جلسه خصوصی توضیحاتی ارائه کرد و یک بحثی را درباره مادرش بیان کرد. من هر چه به آقای نصیری گفتم که این حرف در جلسه خصوصی بیان شده و درز پیدا کردن آن خلاف اخلاق است، شما یک موضع و نقدی را به نسبت به آقای مخملباف نسبت به کارهای هنری دارید، اما نباید به مادر او پرداخته و در روزنامه منعکس کنید، غلی رغم تذکر جدی که به ایشان داده شد، این مطلب را منعکس کرد.»

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901976

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم