Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:35:07 GMT

۲۵۰۰ انشعاب آب غیرمجاز در بوشهر قطع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۰۰۶

۲۵۰۰ انشعاب آب غیرمجاز در بوشهر قطع شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: تابستان امسال، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده با همکاری اصحاب رسانه، استان بوشهر یکی از آرام‌ترین تابستان‌ها را در تامین آب آشامیدنی پشت سر گذاشت.

او ادامه داد: منابع آبی استان بوشهر بسیار اندک است و  قابل قیاس با هیچ استانی نیست زیرا منابع آبی آن به دیگر استان‌ها وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تشکیل تیم عملیاتی ویژه فنی برای رسیدگی به نقاط بحرانی خبر داد و افزود: نوار ساحلی تنگستان و عسلویه از نقاط بحرانی و کم‌آب استان است که با تشکیل تیم ویژه فنی، با اقدامات مهم و حضور میدانی با همکاری نمایندگان مجلس، اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران، طرح‌های مهمی اجرا شد و تابستان بدون هیچ بحران و مشکلی پشت سرگذاشته شد.

بیشتر بخوانید

کرونا، مصرف آب را در بوشهر ۲۰ درصد افزایش داد

حمزه پور با اشاره به افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن بوشهر عنوان کرد: آب شیرین‌کن بوشهر با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز در تولید آب آشامیدنی فعال بود که با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در کمتر از یک سالظرفیت آن  ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب افزایش یافت و به ۲۲ هزار ۵۰۰ مترمکعب رسید.

او به افتتاح آب‌شیرین‌کن نوار ساحلی دشتی اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح با ظرفیت ۶۰۰ مترمکعب در تابستان امسال، مشکل ۵ تا ۶ روستا در تامین آب برطرف شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه نقاط مختلف شهر بوشهر از نوبت‌بندی آب خارج شده است، بیان کرد: اجرای این طرح‌ها که رضایت مندی شهروندان را به همراه داشت زمینه برطرف شدن مشکل مردم را در شرایط کرونایی فراهم کرد.

حمزه پور با بیان اینکه با اعتبارات تصویبی همه نقاط شهر بوشهر از حال جیره‌بندی آب خارج می‌شود، افزود: قطع انشعاب آب غیرمجاز و خانه‌باغ‌ها از دیگر اقدامات بود که نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات تامین آب شهر‌ها و روستا‌های استان داشت.

حمزه‌پور از قطع دو هزار و ۵۰۰ انشعاب آب غیرمجاز در تابستان امسال خبر داد و بیان کرد: این انشعاب‌ها برای آبیاری درختان خانه باغ‌ها استفاده می‌شد.

او به اجرای طرح آب شیرین کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر هم اشاره و از همکاری مستمر استاندار و نمایندگان استان بوشهر در مجلس در تسریع اجرای این طرح قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، شبکه‌های آبرسانی استان را یکپارچه عنوان کرد وگفت: این امر سبب شده مدیریت توزیع آب در نقاط مختلف بر اساس نیاز‌ها و حل مشکلات انجام گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه آبرسانی منابع آب آب شیرین کن کمبود آب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آب شیرین کن حمزه پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات جهان فوتبال اعلام کرد: سیمون کیائر مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد.

کیائر در ژانویه ۲۰۲۰ از آتالانتا به روسونری پیوست و تجربه قهرمانی با این تیم در سری آ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد